Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Author CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 14 to 22 of 22
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
1
The Influence of Brand Equity and Trust on Behavior Intention of Green Consumer
Sangtawan PHETSUWAN
;
แสงตะวัน เพชรสุวรรณ
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
Influence of Employee-Organization Relationships towards Intention to Stay through Employee Engagement
Kanakorn SUKKANTHARAK
;
คณากร สุขคันธรักษ์
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University. Management Sciences
26
The Influence of Leader-Member Exchange and Trust Towards Organizational Citizenship Behavior Through Job Satisfaction of Bank of Ayudhya Public Company Limited in The Western Region
Wimonwan CHIANGVILAWAN
;
วิมลวรรณ เจียงวิลาวัณย์
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University. Management Sciences
2
The influence of learning organization towards organizational job performance through innovative behavior of bank for agriculture and agricultural cooperatives: central region branch administration department
Manatsanan BAIKHUNAKON
;
มนัสนันท์ ใบคุณากร
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
The Influence of Service Quality towards Customer Loyalty of King Power Group: The Mediating Role of Customer Satisfaction
Worawan RATNPIYANONT
;
วรวรรณ รัตน์ปิยนนท์
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University. Management Sciences
10
The Influence of Service Quality, Perceived Value, and Brand Image towards Willing to Pay through Customer Satisfaction of Government Savings Bank in the Western area of Thailand
Chutima KANJAN
;
ชุติมา แก่นจันทร์
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University. Management Sciences
29
Innovative behavior of academic support staffs at Rajabhat University Rattanakosin Group
Ketsuda BURANASAKSATHIT
;
เกษสุดา บูรณศักดิ์สถิตย์
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
Knowledge Sharing and Innovative Work Behavior of Supervisory Level in Packaging Company.
Bhakin ANGKAVICHAI
;
ภาคิน อังควิชัย
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
2
THE EFFECTS OF TEAMWORK, TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP, AND PERCEIVED ORGANIZATIONAL SUPPORT ON EMPLOYEE ENGAGEMENT AND EFFICIENCY PERFORMANCE OF EMPLOYEES OF TOYOTA NAKORNTHON CO., LTD.
Pitchapa KOHTENT
;
พิชชาภา เกาะเต้น
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University. Management Sciences