Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
26Factors affecting decision to purchase 7-seater personal car  auction license plates of consumers in Nakhon Pathom ProvinceDisorn BUAWECH; ดิศรณ์ บัวเวช; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
25CAUSAL RELATIONSHIP FACTORS AFFECTING BUALUANG MBANKIMG USING OF SMALL ENTREPRENEUR IN MUANG DISTRICT, NAKHON PATHOMRakaya JUNLAWAKANANON; เรขญา จุลวรรคนานนท์; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
25A Casual Relationship Model of Factors affecting the intent of buying online products of Generation Baby Boomers and Generation X consumers  Bangkok and metropolitan regionNantinee BOONYAPRAROPCHAI; นันทินี บุญยปรารภชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
1Factors Influencing the Loyalty of Online Clothing Customer in Bangkok and Metropolitan RegionSuwanan SANGCHU; สุวนันท์ สังข์ชู; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
2BEHAVIOR AND PERCEPTION CHOOSING TO CHOOSING TO USE OF DIGITAL BANKING OF KASIKORNBANK PUBLIC COMPANY LIMITED USERS IN NAKORNPATHOMWeeraporn JUNGSAWAT; วีรภรณ์ จึงสวัสดิ์; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences