Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 5371-5380 of 5446 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
22THE GUIDELINES FOR ENHANCING ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF PERSONNEL IN SRIWICHAIWITHAYA SCHOOLChayanon INPIROM; ชญานนท์ อินทร์ภิรมย์; Nuchnara Rattanasiraprapha; นุชนรา รัตนศิระประภา; Silpakorn University; Nuchnara Rattanasiraprapha; นุชนรา รัตนศิระประภา; nuchnara14@hotmail.com; nuchnara14@hotmail.com
22THE DEVELOPMENT OF READING COMPREHENSION ABILITY AND READING ENGAGEMENT OF PRATHOMSUKSA 4 STUDENTS USING HERRINGBONE TECHNIQUE AND MORAL ENHANCEMENT STORYYodphet SURINPA; ยอดเพชร สุรินทร์ปา; Busaba Buasomboon; บุษบา บัวสมบูรณ์; Silpakorn University; Busaba Buasomboon; บุษบา บัวสมบูรณ์; BUASOMBOON_B@SU.AC.TH; BUASOMBOON_B@SU.AC.TH
22The Effects of Task-Based Learning and Blooket on Enhancing Reading English Comprehension in The Eleventh GradersWisa RATTANAPONGPINYO; วิศาข์ รัตนพงศ์ภิญโญ; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
22EFFECTS OF LEARNING ACTIVITY ON ZOMBIE BASED LEARNING APPROACH ON SPATIAL THINKING ABILITIES OF EIGHTH GRADE STUDENTSKittipun FONGJUN; กิตติพันธ์ ฟองจันทร์; Sasiphat Champa; ศศิพัชร จำปา; Silpakorn University; Sasiphat Champa; ศศิพัชร จำปา; pp_pises@yahoo.com; pp_pises@yahoo.com
22The Development of English Reading Comprehension Achievement Using the QAR technique for Grade 6 StudentsAnut CHOKPRADUBCHAI; อาณัติ โชคประดับชัย; Patteera Thienpermpool; ภัทร์ธีรา เทียนเพิ่มพูล; Silpakorn University; Patteera Thienpermpool; ภัทร์ธีรา เทียนเพิ่มพูล; thienpermpool@gmail.com; thienpermpool@gmail.com
4SUSTAINABILITY MANAGEMENT FOR DIAMOND LEVEL HEALTH PROMOTING SCHOOLSKulphakorn HUADRAKSA; กุลภากร ฮวดรักษา; Mattana Wangthanomsak; มัทนา วังถนอมศักดิ์; Silpakorn University; Mattana Wangthanomsak; มัทนา วังถนอมศักดิ์; nong_sunshine@yahoo.com; nong_sunshine@yahoo.com
22THE DEVELOPMENT OF CREATIVE WRITING ABILITIES OF MATTHAYOMSUEKSA 1 STUDENTS USING SYNECTICS LEARNING WITH THINK-PAIR-SHARE TECHNIQUEAutjima PHAOJINDA; อัจจิมา เผ่าจินดา; Busaba Buasomboon; บุษบา บัวสมบูรณ์; Silpakorn University; Busaba Buasomboon; บุษบา บัวสมบูรณ์; BUASOMBOON_B@SU.AC.TH; BUASOMBOON_B@SU.AC.TH
22THE DEVELOPMENT OF COMPREHENSIVE READING ABILITY OF PRATHOMSUKSA 6 STUDENTS USING OK5R SYSTEM WITH EXERCISESChanikhan WANKAEW; ชนิกานต์ วันแก้ว; Busaba Buasomboon; บุษบา บัวสมบูรณ์; Silpakorn University; Busaba Buasomboon; บุษบา บัวสมบูรณ์; BUASOMBOON_B@SU.AC.TH; BUASOMBOON_B@SU.AC.TH
22EFFECTS OF USING DACIR INSTRUCTIONAL PROCESS ON HISTORICAL EXPLANATION OF UPPER SECONDARY STUDENTSSasaton RUANGVIRIYACHAI; ศศธร เรืองวิริยะชัย; Chairat Tosila; ชัยรัตน์ โตศิลา; Silpakorn University; Chairat Tosila; ชัยรัตน์ โตศิลา; TOSILA_C@SU.AC.TH; TOSILA_C@SU.AC.TH
22THE DEVELOPMENT OF READING COMPREHENSION ABILITY  OF PRATHOMSUKSA 6 STUDENTS BY RCRR STRATEGIES AND THINK-PAIR-SHARE TECHNIQUESSiriwat SOMJAI; สิริวัตร สมใจ; Busaba Buasomboon; บุษบา บัวสมบูรณ์; Silpakorn University; Busaba Buasomboon; บุษบา บัวสมบูรณ์; BUASOMBOON_B@SU.AC.TH; BUASOMBOON_B@SU.AC.TH