Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 153 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
4THE EFFECTS OF LEARNING MANAGEMENT BY STEAM INTEGRATED LEARNING WITH USING INFOGRAPHIC TO PROMOTE READING COMPREHENSION SKILLS FOR MATTHAYOM 6 STUDENTSPannarat SUPAPAN; พรรณรัตน์ สุภาพันธ์; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
4THE EFFECTS OF USING TASK-BASED READING INSTRUCTIONS TO ENHANCE ENGLISH READING COMPREHENSION ABILITIES OF VOCATIONAL CERTIFICATE STUDENTS AT PHETCHABUN TECHNICAL COLLEGE Darika KAMMEE; ดาริกา คำมี; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; Silpakorn University; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; sxuneeta@hotmail.com; sxuneeta@hotmail.com
4THE DEVELOPMENT OF VOCABULARY LEARNING ACHIEVEMENT BY USING FLASHCARDS WITH STORYTELLING FOR KINDERGARTEN 3 STUDENTSMinta BOONYANIT; มินตา บุญญานิตย์; Patteera Thienpermpool; ภัทร์ธีรา เทียนเพิ่มพูล; Silpakorn University; Patteera Thienpermpool; ภัทร์ธีรา เทียนเพิ่มพูล; thienpermpool@gmail.com; thienpermpool@gmail.com
4The Effects of the Instruction Based on Content and Language Integrated Learning (CLIL) Approach for Developing Reading Comprehension in English Language for Grade 5 StudentsPhatthanan SANGPLOY; พัทธ์ธนันต์ แสงพลอย; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
4The Effects of Using Digital Storytelling Learning Activities to Enhance English Reading Comprehension Ability of Grade 12 StudentsNaritsara PROMRIN; นริศรา พรมริน; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
4Teachers' Perception of Global English Book 1 Textbook: A Case Study in an Elementary School in ThailandSyed Waqas ANJUM; Syed Waqas Anjum; Patteera Thienpermpool; ภัทร์ธีรา เทียนเพิ่มพูล; Silpakorn University; Patteera Thienpermpool; ภัทร์ธีรา เทียนเพิ่มพูล; thienpermpool@gmail.com; thienpermpool@gmail.com
4THE DEVELOPMENT OF BLENDED TRAINING ACTIVITIES WITH CREATIVE TEACHING TO PROMOTE CREATIVE INNOVATION  COMPETENCY OF TEACHERS AND EDUCATIONAL PERSONS IN THE CHILD DEVELOPMENT CENTERS IN RATCHABURI.Sudarat BOONYANUKOOLKIT; สุดารัตน์ บุญญานุกูลกิจ; Worawut Mansukpol; วรวุฒิ มั่นสุขผล; Silpakorn University; Worawut Mansukpol; วรวุฒิ มั่นสุขผล; MANSUKPOL_W@SU.AC.TH; MANSUKPOL_W@SU.AC.TH
4The Development of Matthayomsueksa 5 Students’Critical Reading Achievement Using SQ4R Learning Managementwith Flipped Classroom ModelChutima PRAYONG; ชุติมา ประยงค์; Chaiyos Paiwithayasiritham; ไชยยศ ไพวิทยศิริธรรม; Silpakorn University; Chaiyos Paiwithayasiritham; ไชยยศ ไพวิทยศิริธรรม; ithesis.su@gmail.com; ithesis.su@gmail.com
4THE DEVELOPMENT OF GRADE 6 STUDENTS’ ANALYTICAL THINKING  ABILITY ON SURROUNDING GEOGRAPHY USING PHENOMENON-BASED LEARNING TOGETHER WITH FLIPPED CLASSROOM CONCEPTChayanat NAWUT; ชญาน์นัทช์ ณะวุฒิ; Kanlaya Tienwong; กัลยา เทียนวงศ์; Silpakorn University; Kanlaya Tienwong; กัลยา เทียนวงศ์; TIENWONG_K@SU.AC.TH; TIENWONG_K@SU.AC.TH
4THE DEVELOPMENT OF LEARNING ENGLISH MANAGEMENT BY USING THE TASK-BASED WITH MIND MAPPING TO ENHANCE READING COMPREHENSION OF MATHAYOMSUKSA 5 STUDENTSNarumon CHEESORNTHONG; นฤมล ชี้ศรทอง; Niwat Boonsom; นิวัฒน์ บุญสม; Silpakorn University; Niwat Boonsom; นิวัฒน์ บุญสม; BOONSOM_N2@SU.AC.TH; BOONSOM_N2@SU.AC.TH