Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 231-240 of 380 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
25THE DEVELOPMENT OF GEO-CLONING EXHIBITION MODEL TO THE REGIONS OF THAILANDSupawan TEERARAT; ศุภวรรณ ตีระรัตน์; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
25MICE CITY'S MARKETING MODEL DEVELOPMENT TOWARD THE SUCCESS OF DRIVING MICE CITY'S STRATEGY IN NORTHEASTERN REGION OF THAILANDSuratsa THONGMEE; สุรัชสานุ์ ทองมี; Kerdsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
25DRIVING TO IMPROVE THE EFFICIENCY OF THE WELLNESS SERVICE IN HOMESTAY IN THAILANDSaranyaa NIEMCHAI; ศรัญญา เนียมฉาย; RACHANON TAWEEPHOL; ระชานนท์ ทวีผล; Silpakorn University. Management Sciences
25The influence of online shopping safety and product quality on the trust and loyalty of online customers in bangkok and metropolitan regionRatchanon CHAIJAROEN; รัชชานนท์ ชัยเจริญ; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
25CAUSAL RELATIONSHIP FACTORS AFFECTING BUALUANG MBANKIMG USING OF SMALL ENTREPRENEUR IN MUANG DISTRICT, NAKHON PATHOMRakaya JUNLAWAKANANON; เรขญา จุลวรรคนานนท์; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
25QUALITY OF WORKING LIFE AFFECTING IN-ROLE PERFORMANCE THROUGH ORAGANIZATIONAL COMMITMENT OF EMPLOYEES OF KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED,  WESTERN REGION DISTRICT OFFICESutaporn KETDAENG; สุฑาภรณ์ เกตุแดง; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
25SERVICE QUALITY AND CORPORATE IMAGE AFFECTING DECISION MARKING TO USE SERVICES TMBTHANACHART BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKORNPATHOMSucharat BOONPRAKONG; สุชารัตน์ บุญประคอง; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
25Factors Influencing Sports Tourists' Intention to Participate in Trail Running ActivitiesKunakorn PLUENGTUK; คุณากร เปลื้องทุกข์; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University. Management Sciences
25A Casual Relationship Model of Factors affecting the intent of buying online products of Generation Baby Boomers and Generation X consumers  Bangkok and metropolitan regionNantinee BOONYAPRAROPCHAI; นันทินี บุญยปรารภชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
25Competencies of Human Resources Executives in Hotel Business : Analysis Using Delphi TechniqueKitikan KOMONWIT; กิติกาญจน์ โกมลวิทย์; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University. Management Sciences