Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
4EFFECTIVENESS OF TOURISM AREA MANAGEMENT : YAOWARATArunothai JUNTAVONG; อรุโณทัย จันทวงษ์; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; santidhorn@gmail.com; santidhorn@gmail.com
4DEVELOPMENT OF THE MANAGEMENT OF UNIVERSAL DESIGN IN ACCORDANCE WITH THE TOURISM FOR ALL POLICY OF THE EASTERN ECONOMIC CORRIDOR (EEC)Prakart Pawa THONGSAWANG; ประกาศ ปาวา ทองสว่าง; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; santidhorn@gmail.com; santidhorn@gmail.com
4Characteristics and Leadership of Social Entrepreneurs Influencing The Effectiveness of Social EnterpriseSupavitar KOOLAUPPAHARD; สุภาวิตา กุลอุปฮาด; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
4THE INFLUENCE OF CAUSAL FACTORS AFFECTING DEVIANT WORKPLACE BEHAVIOR ON FREIGHT FORWARDING BUSINESS'S EMPLOYEESChayanid JIWMONGKHONCHAI; ชญานิศ จิวมงคลชัย; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
4The organization change factors and ecosystem factors affecting the resilient organization and work adjustment of banking business officersSurassawadee JUNSOONTORN; สุรัสวดี จันทร์สุนทร; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; taninrata@gmail.com; taninrata@gmail.com
4FACTORS OF DIGITAL LITERACY AND ACCEPTANCE OF TECHNOLOGY INFLUENCING DECISION TO BUY DIGITAL LOTTERY TICKETS. THROUGH THE "PAOTANG" APPLICATION OF CONSUMERS IN BANGKOKNatipas JUNTRASORN; นธิภาส จันทรศร; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com
24Attitudes and Experiences of Generation Y Consumers in Bangkok Affecting Faith-Based Product and Service Purchases through Online ChannelOnsupak PHATWANG; อรสุภัค ผัดวัง; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
24Railway Tourism Attributes to Create Train Tourism Experiences in ThailandThareethip LAOWIROJANAKUL; ธารีทิพย์ เหล่าวิโรจนกุล; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; santidhorn@gmail.com; santidhorn@gmail.com
12STRATEGY TO DEVELOP BUSINESS OF THE ELDERLY MUSIC SCHOOL IN BANGKOKBhawaran RATANACHAN; ภวรัญชน์ รัตนจันทร์; EK-KARACH CHAROENNIT; เอกราช เจริญนิตย์; Silpakorn University; EK-KARACH CHAROENNIT; เอกราช เจริญนิตย์; Ekguitar@gmail.com; Ekguitar@gmail.com