Browsing by Subject กลยุทธ์ทางการตลาด

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
17Factors Affecting "DUCATI" Brand Loyalty of Consumers in Bangkok Metropolitan RegionPraphatson MANGGONGIM; ประภัสสร มังกรกิม; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
26Marketing Strategies Affecting Tops Online Customer EngagementWiraporn WITOONPISARNSIN; วิราภรณ์ วิฑูรย์พิศาลศิลป์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
18Marketing Strategies Influencing Consumers' Purchasing Decision Process A Newly Restaurant Case Study Krua Ban Yai Seafood RestaurantNatwadee HOMBOONYONG; ณัฐวดี หอมบุญยงค์; SIRA    SRIYOTHIN SRIYOTHIN; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University. Management Sciences
12MODEL AND MARKETING STRATEGY OF THE MANUFACTURER OF HONEYCOMB RADIATOR CASE STUDY K.P. RADIATOR LIMITED PARTNERSHIPWachirawich SAELEE; วชิรวิชญ์ แซ่ลี่; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
18-May-2559รูปแบบและกลยุทธ์ทางการตลาดในการดำเนินธุรกิจปลาสวยงามของผู้ประกอบการปลาสวยงาม ในอำเภอบ้านโป่ง จังหวัดราชบุรีสร้อยแสง, วิภา; Sroiseang, Wipha