Browsing by Author Silpakorn University. Management Sciences

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 241 to 260 of 395 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
10The Influence of Service Quality, Perceived Value, and Brand Image towards Willing to Pay through Customer Satisfaction of Government Savings Bank in the Western area of ThailandChutima KANJAN; ชุติมา แก่นจันทร์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
10THE INFLUENCE OF SERVICE QUALITY, POTENTIAL OF ATTRACTIONS AND TRAVEL MOTIVATIONS ON THE VALUE OF TRAVEL EXPERIENCE OF THAI SENIOR TOURISTSChatchapon SONGSOONTHORNWONG; ชัชพล ทรงสุนทรวงศ์; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
17The Influence of Team Spirit and Team Connectedness to Quality of Loan Service through Emotional Conflict and Task Conflict of Bangkok's Relationship Office In The Central Region AreasKamonchanok PANYAJIRAWUT; กมลชนก ปัญญาจิรวุฒิ; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
17Influences of the marketing mix and online Marketing communication tools that affected on consumer perception of purchasing decision via the online storeAtit WONGWAITRAKARN; อาทิตย์ ว่องไวตระการ; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
12The Influencing factors of advocate for trade – Exhibitor’s attention in Bangkok and its vicinityPattharasri KETTULUK; ภัทรศรี เกตุลักษณ์; Kerdsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
25Innovation Behavior and Followship Affecting Performance of Bank Employees in the Department of Medium-Sized BusinessNattha VIJITLUNJAKORN; ณัฐฐา วิจิตรลัญจกร; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
29Innovative behavior of academic support staffs at Rajabhat University Rattanakosin GroupKetsuda BURANASAKSATHIT; เกษสุดา บูรณศักดิ์สถิตย์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
10JAPANESE ORGANIZATIONAL CULTURE RELATING TO THAI EMPLOYEES' ENGAGEMENT IN JAPANESE COMPANIES INTHE BANGKOK METROPORITAN REGIONPloy SUWANCHOMPOO; พลอย สุวรรณชมภู; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
25Job Characteristics, Work Happiness Affecting Work Efficiency Through Organizational Commitment of Employees in a Retailer.Pariyaporn WETPRASERT; ปริยาภรณ์ เวชประเสริฐ; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
12The Journey to Success of Digital Entrepreneurship for Selling OnlineJutaporn RATTANACHOKKUL; จุฑาพร รัตนโชคกุล; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences
12KNOWLEDGE MANAGEMENT MODEL OF PRACHINBURI PROVINCE HERBAL CITY FOR WELLNESS TOURISMManeerat SUKKASEM; มณีรัตน์ สุขเกษม; Kerdsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
10Leadership and Community Engagement Affecting Participation of Community Based Tourism (CBT) Management. A case study of U-thong Ancient Area, Suphanburi province.Ratirat SAOTHONG; รติรัตน์ เสาร์ทอง; JITTASAK PUTJORN; จิตศักดิ์ พุฒจร; Silpakorn University. Management Sciences
10Life History Narrative of Durain Farmer In Yanghak Sub-district,Paktho District,Ratchaburi ProvinceSuchada MUANGSRI; สุชาดา ม่วงศรี; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
2Local Life Style Strategic Marketing for Inbound Travel Agent in BangkokPispak SUPACHOKENIRUN; พิศพักตร์ ศุภโชคนิรันดร์; ATTAMA BOONPALIT; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
26MANAGEMENT COMPETENCIES OF A MODERN AGRICULTURAL ENTREPRENEUR IN RICE COMMODITY GROUPS OF THAILANDNattaphat APIRUNGRUENGSAKUL; ณัฐพัชร์ อภิรุ่งเรืองสกุล; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
1Management Strategic Indicators to develop a workforce stress reduction approach in organizations undergoing merger and acquisition policies.Tanapat INTAWEE; ธนพัฒน์ อินทวี; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
1MANAGING COLLABORATION IN COMMUNITY CASE STUDY: BAANHATSOMPAEN, RANONG PROVINCEKunyanut POKIRI; กัญญาณัฐ โพธิ์คีรี; PARINYA ROONPHO; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; Silpakorn University. Management Sciences
10MARKETING FACTORS THAT AFFECT THE DECISION TO CONSUME PREMIUM FRUIT: CASE STUDY THE CONSUMER IN BANPONG DISTRICT, RATCHABURI PROVINCEDonranut POCHAI; ดลนัสม์ โพธิ์ฉาย; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
26Marketing Mix and Social Value Effecting Samut Songkhram Customers Behaviours in Using Coffeehouse Services  Angkhana YOTWIPAN; อังคะณา ยศวิปาน; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
12Marketing mix factors affecting consumer behavior in using credit cardThanchanok BOONPROM; ธันย์ชนก บุญพรม; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences