Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Author มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 10 of 10
Issue Date
Title
Author(s)
18
Consumers’ Perception towards Image of Organization Implementing Concept of Corporate Social Responsibility(Case Study : Ampol Food Processing Ltd.)
Jukkrit DECHPORN
;
จักรกฤษ เดชพร
;
MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
Creative Tourism for Elderly Tourists in the old town area along the Phetchaburi River, Phetchaburi Province
Phimduean SUWAN
;
พิมพ์เดือน สุวรรณ
;
Manassinee Boonmeesrisa-Nga
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University
;
Manassinee Boonmeesrisa-Nga
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
b_manassinee@hotmail.com
;
b_manassinee@hotmail.com
10
The development of business models for medium and small hotels in the city. Nakhon Pathom To prepare for the tournament in Thailand 4.0.
Pornkamon MUEANCHANCHOEI
;
พรกมล เหมือนจันทร์เชย
;
MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
Marketing Mix Factors Affecting Selection of Seminar Room Services of 4-Star Hotels in Bangkok, after the COVID-19 pandemic.
Natcha RIABROY
;
ณัชชา เรียบร้อย
;
Manassinee Boonmeesrisa-Nga
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University
;
Manassinee Boonmeesrisa-Nga
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
boonmeesrisanga_m@su.ac.th
;
boonmeesrisanga_m@su.ac.th
17
The Meanings and Marketing Strategy Model for Creative Tourism. (Case study:Wat Khanon,Photharam district,Ratchaburi.)
Kampanart PETKAEW
;
กัมปนาท เพชรแก้ว
;
MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University. Management Sciences
10
The Participation of Local Community in Creative Tourism Management at Baanrimklong Community in Mueang District Samut Songkhram Province
Wathinee SONLOY
;
วาทินี สนลอย
;
MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Service Innovation of Golf Course Entrepreneur: Case Study of Nikanti Golf Club, Muang District, Nakhon Pathom.
Papassorn RODYOO
;
ปภัสสร รอดอยู่
;
Manassinee Boonmeesrisa-nga
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Service Innovations of Boutique Hotels in Hua-Hin District, Prachuapkhirikhan Province.
Thongchai NAMTIP
;
ธงชัย น้ำทิพย์
;
MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
Service Quality from Consumer’s Point of View Towards The Science Glassware Business (Case Study : NK Laboratory (Thailand) CO., LTD)
Wilasinee CHONGKOLPHUET
;
วิลาสินี จงกลพืช
;
MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
Service quality improvement in Kuakarun nursing library, Navamindradhiraj University in 4.0 Era
Norabhat CHINAHONG
;
นรภัทร จินาห้อง
;
MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University. Management Sciences