Browsing by Author มนัสสินี บุญมีศรีสง่า

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)
18Consumers’ Perception towards Image of Organization Implementing Concept of Corporate Social Responsibility(Case Study : Ampol Food Processing Ltd.)Jukkrit DECHPORN; จักรกฤษ เดชพร; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
10The development of business models for medium and small hotels in the city. Nakhon Pathom To prepare for the tournament in Thailand 4.0.Pornkamon MUEANCHANCHOEI; พรกมล เหมือนจันทร์เชย; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
17The Meanings and Marketing Strategy Model for Creative Tourism. (Case study:Wat Khanon,Photharam district,Ratchaburi.)Kampanart PETKAEW; กัมปนาท เพชรแก้ว; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
10The Participation of Local Community in Creative Tourism Management at Baanrimklong Community in Mueang District Samut Songkhram ProvinceWathinee SONLOY; วาทินี สนลอย; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
12Service Innovation of Golf Course Entrepreneur: Case Study of Nikanti Golf Club, Muang District, Nakhon Pathom.Papassorn RODYOO; ปภัสสร รอดอยู่; Manassinee Boonmeesrisa-nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
12Service Innovations of Boutique Hotels in Hua-Hin District, Prachuapkhirikhan Province.Thongchai NAMTIP; ธงชัย น้ำทิพย์; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
18Service Quality from Consumer’s Point of View Towards The Science Glassware Business (Case Study : NK Laboratory (Thailand) CO., LTD)Wilasinee CHONGKOLPHUET; วิลาสินี จงกลพืช; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences