Browsing by Author สันติธร ภูริภักดี

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 20
Issue DateTitleAuthor(s)
17 CORE COMPETENCY DEVELOPMENT FOR CREATING EMPLOYEES’ LOYALTY IN DESTINATION MANAGEMENT COMPANY IN MICE INDUSTRYParinya NAKPATHOM; ปริญญา นาคปฐม; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
1DAIRY FARM MANAGEMENT FOR TOURISM TO DRIVE BCG ECONOMIC STRATEGYYannavit NARAYAEM; ญาณวิธ นราแย้ม; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
10THE DEVELOPMENT A STRATEGIC MODEL FOR CREATING SHARED VALUES FOR SUSTAINABILITY OF COMMUNITY ENTERPRISES IN PHET SAMUT KHIRI AREAKittikun SANGNIN; กิตติคุณ แสงนิล; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
4DEVELOPMENT OF THE MANAGEMENT OF UNIVERSAL DESIGN IN ACCORDANCE WITH THE TOURISM FOR ALL POLICY OF THE EASTERN ECONOMIC CORRIDOR (EEC)Prakart Pawa THONGSAWANG; ประกาศ ปาวา ทองสว่าง; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; santidhorn@gmail.com; santidhorn@gmail.com
4EFFECTIVENESS OF TOURISM AREA MANAGEMENT : YAOWARATArunothai JUNTAVONG; อรุโณทัย จันทวงษ์; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; santidhorn@gmail.com; santidhorn@gmail.com
17ENTREPRENEUR’S POTENTIAL DEVELOPMENT GUIDELINE TO SUCCESS OF TAPIOCA PLANTATION BUSINESS IN LAOKWAN DISTRICT, KANCHANABURI PROVINCEPirada PONGWATTANASUK; พิรดา พงษ์วัฒนสุข; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
10Factors Affecting the Behavior of Choosing to Use the Modern Trade of People in Banpong District Ratchaburi ProvinceSirapat PHUTTI; สิรภัทร พุตติ; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
10The factors that impact dormitory rental decision in Krathumban, SamutsakornChitchanok KANSING; ชิดชนก กันสิงห์; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
10Factors That Influence The Confidence in Using  Application (KMA) of  Ayudhya Public Company Limited bank's CustomersNantapak TAERUNGREAUNG; นันทภัค แต่รุ่งเรือง; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
18The Influence of Buddhist Principles on Organizational Administration of the State Enterprise which received Excellence Management Award and Having the Number One Income in the CountryPrat NGAMSOMPARK; ปรัชญ์ งามสมภาค; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
10THE INFLUENCE OF SERVICE QUALITY, POTENTIAL OF ATTRACTIONS AND TRAVEL MOTIVATIONS ON THE VALUE OF TRAVEL EXPERIENCE OF THAI SENIOR TOURISTSChatchapon SONGSOONTHORNWONG; ชัชพล ทรงสุนทรวงศ์; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
17Influences of the marketing mix and online Marketing communication tools that affected on consumer perception of purchasing decision via the online storeAtit WONGWAITRAKARN; อาทิตย์ ว่องไวตระการ; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
4An Operational Model Using Community Capital to Develop Sustainable Community-Based TourismSirawish SUPRADITH; ศิรวิชญ์ สุประดิษฐ์; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; santidhorn@gmail.com; santidhorn@gmail.com
1OTOP NAWATWITHI COMMUNITY-BASED TOURISM MANAGEMENT MODEL FOR SUSTAINABLE COMMUNITY DEVELOPMENTWanlop WANNAOSOTE; วัลลภ วรรณโอสถ; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
10QUALITY OF SERVICE THAT AFFECTS THE INTENTION OF CUSTOMER TO REPURCHASEBANK OF AYUDHYA PUBLIC COMPANY LIMITEDA CASE STUDY OF BANGKOK METROPOLITAN AREA,REGION 203 Varassiya SUPHATHANACHOTIPONG; วรัสสิญา ศุภธนโชติพงศ์; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
24Railway Tourism Attributes to Create Train Tourism Experiences in ThailandThareethip LAOWIROJANAKUL; ธารีทิพย์ เหล่าวิโรจนกุล; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; santidhorn@gmail.com; santidhorn@gmail.com
24The Shift from Owning to Sharing – how SMEs advance their business model in the B2B sharing economySebastian HUBER; Sebastian Huber; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; santidhorn@gmail.com; santidhorn@gmail.com
25Smart Factory Management with Lean Automation for a High-Performance and Sustainable Organization in the Food IndustryWannachai THURAPANG; วรรณชัย ธุระแพง; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
17Strategies of Vanda Orchid Farm Business Operation in Kanchanaburi ProvinceNichanan YOOSRI; นิชานันท์ อยู่ศรี; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
10THE STUDY 5 COMMUNITY CHARMS THAT INFLUENCE LOYALTY OF TOURISTS HUA PLEE MARKET, OTOP CENTER, PHUKHAE COMPLEX PHU KHAE SUB DISTRICT, CHALOEM PHRAKIAT DISTRICT SARABURIRuttawich CHAISIRIPANICH; รัฐวิชญ์ ชัยศิริพานิช; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences