Browsing by Author Chuanchuen Akkawanitcha

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
4BRAND RECOGNITION OF PRODUCT PLACEMENT IN KOREAN DRAMA “BUSINESS PROPOSAL”Kamonwan SANG-NGERN; กมลวรรณ สังข์เงิน; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
24FACTORS AFFECTING INNOVATIVE BEHAVIOR IN WORK OF A COMMERCIAL BANK IN THE CENTER REGION OF THAILANDThanthanaphat WORRAWECHWITTHAYA; ธัญญ์ธนภัสร์ วรเวชวิทยา; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
12Factors Affecting Job Satisfaction and Leading to the Work Efficiency of Employees in Government Saving Bank, Head OfficeNawaphon LECHAROEN; นวพล ลี้เจริญ; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
28Factors Affecting The Repurchase intentions Of Meat Retailers In Udon Thani's Fresh MarketOatsadawut SOMPHITHAK; อัษฎาวุธ สมพิทักษ์; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
24Factors and consequences of personnel’s knowledge sharing and creativity affiliated with the commercial bank in the western part of ThailandDollawich TUBTIMDANG; ดลวิชญ์ ทับทิมแดง; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
17Factors affecting on Electronic Data Capture (EDC) installationwith Commercial Bank of SME entrepreneur in Nakhon PathomChananpat AKRATTANAWAT; ชนันพัชญ์ เอกรัตนวัฒน์; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
24The Influence of Gamification Concept on Product Purchasing Intention towards Online Shopping Platform of Consumers in BangkokChinnipha SAWANGCHOM; จิณห์นิภา สว่างโฉม; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
4Intention to Stay of Generation Y Government Officer in The Revenue Department: The Mediating Role of Employee EngagementPhornpailin JOHKHAO; พรไพลิน เจาะขาว; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
28The Mediating Role of Work Meaningfulness on the Relationship between Job Characteristics and Intention to Stay of the Employees of Pneumax Company LimitedChuda SRISASALAK; ชุดา ศรีศศลักษณ์; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
12Organizational Citizenship Behavior for the Environment: The Spillover Effects of Private Lifestyle on Work-LifeSupee DOWRUANG; สุพีร์ ดาวเรือง; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
4THE ROLE OF SOCIAL MEDIA MARKETING AND BRAND EXPERIENCE STRATEGIES AFFECTING ON BRAND LOYALTY THROUGH CUSTOMER BRAND ENGAGEMENT AND BRAND EQUITY OF INSTANT NOODLES PRODUCTSSirilak KITSOPA; ศิริลักษณ์ กิจโสภา; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com