Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Author Jittapon Chumkate
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 7 of 7
Issue Date
Title
Author(s)
24
Attitudes and Experiences of Generation Y Consumers in Bangkok Affecting Faith-Based Product and Service Purchases through Online Channel
Onsupak PHATWANG
;
อรสุภัค ผัดวัง
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
jitchumkate@gmail.com
;
jitchumkate@gmail.com
28
Behavior of exposure to online media that affects the decision to participatein esports events
Pimlapat THURN-IM
;
พิมพ์ลภัส เถื่อนอิ่ม
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
jitchumkate@gmail.com
;
jitchumkate@gmail.com
22
E-SERVICE QUALITY WHICH AFFECTED CUSTOMER E-LOYALTY TO USE READAWRITE ONLINE NOVEL PLATFORM IN ACCORDANCE WITH THE ROLE OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE
Kanyawee SAKULTHONG
;
กัญญาวีร์ สกุลทอง
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
jitchumkate@gmail.com
;
jitchumkate@gmail.com
17
FACTORS AFFECTED TO CUSTOMER LOYALTY TOWARD LOONNYSTORE
Angsamalak THAISOM
;
อังก์สมาลักษณ์ ไทยสม
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
Factors Affecting "DUCATI" Brand Loyalty of Consumers in Bangkok Metropolitan Region
Praphatson MANGGONGIM
;
ประภัสสร มังกรกิม
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
Influence of Online Marketing Communication Strategies with Content Affecting Decision and Consumer Engagement to Buy Products at Thonburi Fresh Market.
Nicharee SURIYACHAIMANEKUL
;
ณิชชารีย์ สุริยชัยมณีกุล
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
jitchumkate@gmail.com
;
jitchumkate@gmail.com
28
MARKETING MIX FROM THE CUSTOMER’S POINT OF VIEW INFLUENCING THE CUSTOMER ENGAGEMENT IN REAL ESTSTE BUSINESS GROUP
Phachara PRAPUNWATTANA
;
พชร ประพันธ์วัฒนะ
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
jitchumkate@gmail.com
;
jitchumkate@gmail.com