Browsing by Subject Business

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 380  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
105A Marketing Strategy and Customers Decision to Buy Organic GoodsKotchawan WETCHAPITAK; กชวรรณ เวชชพิทักษ์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
4Acceptance of Service Innovation Influencing Bank Employees' Work Efficiency at Bangkok Bank, Pathum Thani Branch, amidst the COVID-19 PandemicNichada NOPPHARAT; ณิชาดา นพรัตน์; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com
24Adaptation of fashion clothing entrepreneurs in department stores during COVID-19 in Bangkok MetropolisKamontip PLAISAP; กมลทิพย์ พลายทรัพย์; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com
2Adaptive strategy of Hotel Management during Coronavirus (COVID-19)Pandemic Situation : A Case Study of The Patra Hotel - Rama 9Pattanapa TADASIRICHOKE; พัฒนาภา ธาดาสิริโชค; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
17THE ADMINISTRATOR’S LEADERSHIP AND THE ORGANIZATIONAL CLIMATE OF SCHOOLS UNDER THE JURISDICTION OF SECONDARY EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE 9 Parawan RATTANATHONGKONG; ปารวัณ รัตนทองคง; samrerng onsampant; สำเริง อ่อนสัมพันธุ์; Silpakorn University. Education
12ALLIANCE STRATEGIC COMPETENCY OF TOUR BUSINESSES IN THAILANDKanlaya SWANGKONG; กัลยา สว่างคง; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
1An Alternative Last Mile Delivery Mode for Logistic Cost ReductionNoppakun SANGKHIEW; นพคุณ แสงเขียว; CHOOSAK PORNSING; ชูศักดิ์ พรสิงห์; Silpakorn University. Engineering and Industrial Technology
17An Analysis of Creative City Status: The Case Studies of the Urban Communities in Khonkaen, Ratchaburi and BangsaenKorawan RUNGSAWANG; กรวรรณ รุ่งสว่าง; SUPAGTRA SUTHASUPA; สุพักตรา สุทธสุภา; Silpakorn University. Architecture
24Antecedent of Intention to Use Electric Vehicle Rental ApplicationsPanwad SUKBOONPENG; ปานวาด สุขบุญเพ็ง; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; Silpakorn University; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
18The Antecedents and Consequence of Emotional Exhaustion of Hospital Pharmacists in Central RegionPapichaya SONTHICHAI; ปพิชญะ สนธิชัย; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
12The Antecedents and Consequence of Goal Commitment of Provincial Electricity Authority (Central Area) EmployeesPiya SEAMTONG; ปิยะ เสียมทอง; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
4The Antecedents and Consequences of Work Life Balance of Information Technology  Generation Y Employees in Private Company in BangkokJantima KHUNKAMUT; จันทิมา คุณกะมุท; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; weerapaiboon_w@su.ac.th; weerapaiboon_w@su.ac.th
26An Application and Extension of the Theory of Planned Behavior to the financial behavior: Evidence from Thai and international workersNarit KERDVIMALUANG; นฤทธิ์ เกิดวิเมลือง; Jantima BANJONGPRASERT; จันทิมา บรรจงประเสริฐ; Silpakorn University. International College
4Assessment of Bachelor of Technology Programs in Hotel Studies (Continuing), Nakhon Pathom Vocational College Using the CIPPI ModelWattanaporn YOTACHAK; วัฒนาภรณ์ โยธาจักร; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
10The association between business preparation of SMEs and business ecosystem that related to the startup firm in ThailandTontakan TANGBORIBOONSUK; ต้นตระการ ตั้งบริบูรณ์สุข; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
24Attitudes and Experiences of Generation Y Consumers in Bangkok Affecting Faith-Based Product and Service Purchases through Online ChannelOnsupak PHATWANG; อรสุภัค ผัดวัง; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
17Automobile Buying Behavior of Consumers in Nakhon PathomTeerapat BOONYA-ARAK; ธีรพัฒน์ บุญญอารักษ์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12BABY BOOMERS AND THEIR SHOPPING BEHAVIORS: THE DECISION PROCESS TO PURCHASE ALL PRODUCT THROUGH SOCIAL MEDIAThanyalak SUMANANUSORN; ธัญลักษณ์ สุมนานุสรณ์; Sira    sriyothin Sriyothin; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University. Management Sciences
18Bangkok Hoteliers Preparation to Technological Change (AI)Parichat VICHUPARKORNKUL; ปาริฉัตร วิชุภากรณ์กุล; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17Behavior and Motivation Affecting A Decision Making in Traveling and Choosing Accommodation of Big Bike Users in Amphur Hua Hin, Prachuapkhirikhan ProvinceWeerapong CHOOVONGVAN; วีรพงศ์ ชูวงษ์วาลย์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences