Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 23 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKHONPATHOM PROVINCEMontira NOYJEEN; มณทิรา น้อยจีน; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE GOVERNMENT SAVINGS BANK’S CUSTOMER DECISION IN USING CREDIT CARD BANGLEN BRANCH NAKHON PATHOMNachwicha SAMBOONTIANG; ณัชวิชา สามบุญเที่ยง; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
10Factors That Influence The Confidence in Using  Application (KMA) of  Ayudhya Public Company Limited bank's CustomersNantapak TAERUNGREAUNG; นันทภัค แต่รุ่งเรือง; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
12Buying behavior of customers in Ratchaburi Boriphat BUTNAK; บริพัตร บุตรนาค; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12Consumer's behaviors in buying secondhand car in Lopburi provinceKundach SIRIPHAP; กุญช์เดชณ์ ศิริภาพ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12RELATIONSHIP OF THE MARKETING MIX AND BEHAVIORS OF RESTAURANT CONSUMERS IN RACHABURI PROVINCESasithon POMCHIANGPIN; ศศิธร ป้อมเชียงพิณ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12FACTORS AFFECTING TO PURCHASE BEHAVIORVIA E-COMMERCE SYSTEM OF UNDERGRADUATE STUDENTS IN AMPHUR MUANG,NAKHON PATHOM PROVINCESirinthip LUANGSUDJAICHUN; ศิรินทิพย์ เหลืองสุดใจชื้น; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
26Factors Influencing Consumers' Purchasing Decision in Consignment Products at Cafe Amazon in SuphanburiMontika PREETIPRASONG; มณฑิกา ปรีติประสงค์; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
18MARKETING STRATEGY FOR THE WELL KNOWN HALAL RESTAURANTS IN BANGKOKCharinee ARYUKEN; ชาริณี อายุเคน; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
26PURCHASING GOODS BEHAVIOR THROUGH FACEBOOK LIVE APPLICATION CASE STUDY : RESERVE ROOM SHARE BEAUTIFUL DRESSES LIGHT PRICE BY NANG-NOO-BAISHA FANPAGEOrnanong KHIAOCHAAON; อรอนงค์ เขียวฉอ้อน; Krisada Pornprapa; กฤษฎา พรประภา; Silpakorn University. Management Sciences