Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
Management Sciences
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
11-Jul-2559
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อประกันภัยรถยนต์ภาคสมัครใจกับบริษัทสินมั่นคงประกันภัย จำกัด (มหาชน) กรณีศึกษา สาขานครปฐม
อรุณวิภาดา, กนกวรรณ
;
AROONWIPADA, KANOGWAN
12-Jul-2559
กลยุทธ์การสื่อสารทางการตลาดแบบบูรณาการ(IMC) สำหรับผู้ประกอบการธุรกิจรถจักรยานยนต์บิ๊กไบค์ในเขตกรุงเทพมหานคร
สันติมิตร, เหมสุดา
;
SANTIMIT, HEMSUDA
12-Jul-2559
ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสุกรพันธุ์ของเกษตรกรในจังหวัดนครปฐม
แซ่เฮ้ง, เบญจมาศ
;
Sae-heng, Benjamas
21-Jul-2559
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อสลากออมสินพิเศษ ของลูกค้าธนาคารออมสิน ในเขตธนาคารออมสินภาค 3 กรุงเทพมหานคร
ปั่นกลาง, กิตติยา
;
Panklang, Kittiya
20-Apr-2559
ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสุขภัณฑ์ของ บริษัท คาสวาจำกัด ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
เที่ยงตรง, จินตนา
;
Thiengtrong, Jintana
Discover
Subject
2
PURCHASING DECISION
2
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด
1
7P
1
BIG BIKE
1
BREEDER PIG
1
DECISION-MAKING TO PURCHAS VOLUNT...
1
FARMERS
1
GOVERNMENT SAVINGS BANK
1
INFLUENCE THE DECISION
1
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIO...
.
next >