Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
Management Sciences
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 41-48 of 48 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
2
3
4
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
4
The Relationship between Prevention and Appraisal Cost, Failure Cost and Performance in the Hospitality Business
Chanittha SONLEE
;
ชนิษฐา สนหลี
;
Issaraporn Thanupon
;
อิสราภรณ์ ทนุผล
;
Silpakorn University
;
Issaraporn Thanupon
;
อิสราภรณ์ ทนุผล
;
thanupon_i@su.ac.th
;
thanupon_i@su.ac.th
4
Organization Citizenship Behavior, Knowledge Sharing and Work Efficiency of the Valuers in the Treasury Department
Chanatip PENGTAKO
;
ชนาธิป เพ็งตะโก
;
Amarin Tawata
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University
;
Amarin Tawata
;
อมรินทร์ เทวตา
;
amarin@ms.su.ac.th
;
amarin@ms.su.ac.th
4
Development Of Healthy Chinese Pastry For Snack Break At Events In The MICE City Of Thailand
Prapatsara JUNGSANGASOM
;
ปภัสรา จึงสง่าสม
;
Nopparat Boonpienpon
;
นพรัตน์ บุญเพียรผล
;
Silpakorn University
;
Nopparat Boonpienpon
;
นพรัตน์ บุญเพียรผล
;
BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
;
BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
4
Influence of Online Marketing Communication Strategies with Content Affecting Decision and Consumer Engagement to Buy Products at Thonburi Fresh Market.
Nicharee SURIYACHAIMANEKUL
;
ณิชชารีย์ สุริยชัยมณีกุล
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
jitchumkate@gmail.com
;
jitchumkate@gmail.com
4
INFLUENCE OF PERCEIVED EXTERNAL ENVIRONMENTS AND ENTREPRENEUR CHARACTERISTICS AFFECTING THE COMPETITIVE ADVANTAGE AND THE SUCCESSFUL OPERATION OF NAM-HOM COCONUT FARMERS IN RATCHABURI PROVINCE
Worarat SUPHAMONGKHONCHAI
;
วรรัตน์ ศุภมงคลชัย
;
Phrutsaya Piyanusorn
;
ภฤศญา ปิยนุสรณ์
;
Silpakorn University
;
Phrutsaya Piyanusorn
;
ภฤศญา ปิยนุสรณ์
;
PIYANUSORN_P@SU.AC.TH
;
PIYANUSORN_P@SU.AC.TH
4
Intention to Stay of Generation Y Government Officer in The Revenue Department: The Mediating Role of Employee Engagement
Phornpailin JOHKHAO
;
พรไพลิน เจาะขาว
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
4
FACTORS OF DIGITAL LITERACY AND ACCEPTANCE OF TECHNOLOGY INFLUENCING DECISION TO BUY DIGITAL LOTTERY TICKETS. THROUGH THE "PAOTANG" APPLICATION OF CONSUMERS IN BANGKOK
Natipas JUNTRASORN
;
นธิภาส จันทรศร
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
pasunon@gmail.com
;
pasunon@gmail.com
4
SOCIAL CONSTRUCTION OF MEANING, SOURCE OF MEANING AND GUIDELINES FOR CHOOSING HEALTHY CAFE SERVICES IN BANGKOK
Anongnut THRONGAROM
;
อนงนุช ทรงอารมย์
;
Parinya Roonpho
;
ปริญญา หรุ่นโพธิ์
;
Silpakorn University
;
Parinya Roonpho
;
ปริญญา หรุ่นโพธิ์
;
parinya.r@ms.su.ac.th
;
parinya.r@ms.su.ac.th
Discover
Subject
15
Administrative and support servic...
9
Management and administration
8
Accommodation and food service ac...
6
Marketing and advertising
6
Other service activities
5
Hotel, restaurant and catering
4
Education
3
Financial and insurance activities
2
Brand experience
2
Brand loyalty
.
next >