Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
Management Sciences
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 15 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
11-Jul-2559
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อประกันภัยรถยนต์ภาคสมัครใจกับบริษัทสินมั่นคงประกันภัย จำกัด (มหาชน) กรณีศึกษา สาขานครปฐม
อรุณวิภาดา, กนกวรรณ
;
AROONWIPADA, KANOGWAN
12-Jul-2559
กลยุทธ์การสื่อสารทางการตลาดแบบบูรณาการ(IMC) สำหรับผู้ประกอบการธุรกิจรถจักรยานยนต์บิ๊กไบค์ในเขตกรุงเทพมหานคร
สันติมิตร, เหมสุดา
;
SANTIMIT, HEMSUDA
12-Jul-2559
ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสุกรพันธุ์ของเกษตรกรในจังหวัดนครปฐม
แซ่เฮ้ง, เบญจมาศ
;
Sae-heng, Benjamas
21-Jul-2559
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อสลากออมสินพิเศษ ของลูกค้าธนาคารออมสิน ในเขตธนาคารออมสินภาค 3 กรุงเทพมหานคร
ปั่นกลาง, กิตติยา
;
Panklang, Kittiya
17
FACTORS INFLUENCING CLOTHING PURCHASING DECISION IN BOBEA AREA OF RETAIL BUSINESS
Patipa PETSIRI
;
ปฏิพาร์ เพชรศิริ
;
Amarin Tawata
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
Influences of the marketing mix and online Marketing communication tools that affected on consumer perception of purchasing decision via the online store
Atit WONGWAITRAKARN
;
อาทิตย์ ว่องไวตระการ
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
DECISION TO BUY FEED ADDITIVES FOR SWINE OF INDEPENDENT SWINE FARMERS IN THE AREA 7 OF THAILAND
Suparat VICHIANSARN
;
สุภารัตน์ วิเชียรสาร
;
TANINRAT RATTANAPONGPINYO
;
ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ
;
Silpakorn University. Management Sciences
20-Apr-2559
ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสุขภัณฑ์ของ บริษัท คาสวาจำกัด ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
เที่ยงตรง, จินตนา
;
Thiengtrong, Jintana
26
Factors affecting decision to purchase 7-seater personal car auction license plates of consumers in Nakhon Pathom Province
Disorn BUAWECH
;
ดิศรณ์ บัวเวช
;
AMARIN TAWATA
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University. Management Sciences
26
Factors Influencing Consumers' Purchasing Decision in Consignment Products at Cafe Amazon in Suphanburi
Montika PREETIPRASONG
;
มณฑิกา ปรีติประสงค์
;
PRAPON PREMTHONGSUK
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University. Management Sciences
Discover
Author
1
AROONWIPADA, KANOGWAN
1
Panklang, Kittiya
1
Sae-heng, Benjamas
1
SANTIMIT, HEMSUDA
1
Thiengtrong, Jintana
1
ปั่นกลาง, กิตติยา
1
สันติมิตร, เหมสุดา
1
อรุณวิภาดา, กนกวรรณ
1
เที่ยงตรง, จินตนา
1
แซ่เฮ้ง, เบญจมาศ
.
next >
Subject
1
Attitude
1
Auction License Plates
1
BIG BIKE
1
Binary logistic regression analysis
1
BO-BE MARKET
1
BREEDER PIG
1
Buying Decision
1
café
1
CLOTHING WHOLESALE
1
Consumer Perception
.
< previous
next >
Date issued
5
2500 - 2559
3
2019 - 2099