Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
5-Jul-2559รูปแบบในการดำเนินกิจการ และกลยุทธ์การตลาดของพิพิธภัณฑ์แบทแคท มิวเซียม แอนด์ ทอยส์ ไทยแลนด์ภู่ทอง, พิชญ์ดนู; PHUTHONG, PITCHDANU
5-Aug-2559กลยุทธ์การตลาดเชิงสนับสนุนกิจกรรมที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการซื้อเครื่องดื่ม ไม่มีแอลกอฮอล์ของ บริษัท สิงห์ คอร์เปอเรชั่น จำกัดพิลา, นพณัฐ; Phila, Noppanat
12MARKETING STRATEGY OF MERCHANTS IN WATRAIKHING COMMUNITY MARKETRattanaporn PHO-NGAM; รัตนาพร โพธิ์งาม; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
17MODELS AND MARKETING STRATEGIES FOR LOCAL GASTRONOMY TOURISM IN EASTERN SEABOARD AREA IN THE CONTEXT OF THAILAND 4.0 Yada CHOPTHAMDEE; ญาดา ชอบทำดี; Narin Sungrugsa; นรินทร์ สังข์รักษา; Silpakorn University. Management Sciences
2Local Life Style Strategic Marketing for Inbound Travel Agent in BangkokPispak SUPACHOKENIRUN; พิศพักตร์ ศุภโชคนิรันดร์; ATTAMA BOONPALIT; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
28-Jul-2559รูปแบบและกลยุทธ์การตลาดการดำเนินธุรกิจนำเข้าและจำหน่ายรถขุดมือสองจากประเทศญี่ปุ่น ของบริษัท เจซีซี แมชีน จำกัดเผ่าพงศ์ษา, สุวรรณี; PAOPONGSA, SUWANNEE
18Factors associated with consumer shopping decision-makingbehavior through online channelsChatchon TASARA; ชัชชล ทะสะระ; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences