Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
Management Sciences
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 23 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
29-Jun-2559
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและปัจจัยจิตวิทยาที่มีอิทธิพลต่อการเลือก ซื้อวัสดุก่อสร้างประเภทกระเบื้องหลังคาของผู้ประกอบการรับเหมาก่อสร้าง อำเภอสามพราน จังหวัดนครปฐม
ราชอุ่น, ชนินาถ
;
RATCHAOUN, CHANINART
5-Oct-2558
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อประกันชีวิตของผู้สูงอายุ ในอำเภอบางเลน จังหวัดนครปฐม
สามฉิมโฉม, คันธารัตน์
;
SAMCHIMCHOM, KANTHARAT
26-Jul-2559
ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อความภักดีในตราสินค้าเครื่องใช้ไฟฟ้าสตาร์เวลล์ ในกรุงเทพมหานคร
อิ่มวิเศษ, ณัฐจิรา
;
Imwised, Natchira
3-Aug-2559
ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการใช้บริการร้านไฮเปอร์มาร์เก็ต ในเขตกรุงเทพมหานคร
เงินยวง, ธนาภรณ์
;
Ngoenyoung, Tanaporn
5-Aug-2559
การศึกษาปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความจงรักภักดีของลูกค้าที่มีต่ออาหารแช่แข็งพร้อมรับประทาน ในร้านสะดวกซื้อในกรุงเทพมหานคร.
อยู่เจริญ, เกศณีย์
;
Yujarern, Kesanee
3-Aug-2559
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้ปกครองในการส่งบุตรหลานเข้าศึกษาในโรงเรียนโชติกาญจน์ เขตทวีวัฒนา กรุงเทพมหานคร
มักเชียว, กาญจนา
;
MAKCHIEW, KANCHANA
12-Jul-2559
ความสัมพันธ์ระหว่างปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและความจงรักภักดี ในตราสินค้านารายาของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
ฤทธิเดช, ปิยมาศ
;
Rittidech, Piyamas
17
Influences of the marketing mix and online Marketing communication tools that affected on consumer perception of purchasing decision via the online store
Atit WONGWAITRAKARN
;
อาทิตย์ ว่องไวตระการ
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
The Canonical Correlation Analysis Between Marketing Mix and Decision Factors to choosing ShopUp website service of Netdesign Host Company Limited
Nid PRASERTPHOL
;
นิจ ประเสริฐผล
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
10
The factors that impact dormitory rental decision in Krathumban, Samutsakorn
Chitchanok KANSING
;
ชิดชนก กันสิงห์
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University. Management Sciences
Discover
Author
1
Imwised, Natchira
1
MAKCHIEW, KANCHANA
1
Ngoenyoung, Tanaporn
1
RATCHAOUN, CHANINART
1
Rittidech, Piyamas
1
SAMCHIMCHOM, KANTHARAT
1
Worrawechwittaya, Jiraporn
1
Yujarern, Kesanee
1
มักเชียว, กาญจนา
1
ราชอุ่น, ชนินาถ
.
next >
Subject
13
Business
9
Marketing Mix
8
MARKETING MIX
3
การตัดสินใจ
2
BRAND LOYALTY
2
Decision Making
2
MARKETING MIX FACTORS
2
SATISFACTION
2
การตัดสินใจซื้อ
2
การรับรู้
.
next >
Date issued
8
2500 - 2560
10
2019 - 2099