Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
Management Sciences
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 10 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
15-Jul-2559
การรับรู้ภาพลักษณ์ด้านกิจกรรมความรับผิดชอบต่อสังคมที่ส่งผลต่อความจงรักภักดีต่อบริษัท แสงโสม จำกัด ของผู้ที่พักอาศัยในบริเวณตำบลหอมเกร็ด อำเภอสามพราน จังหวัดนครปฐม
สุภาพร, ภูติณัฐ
;
SUPAPHON, PHUTINUT
28-Jul-2559
การรับรู้คุณภาพบริการที่ส่งผลต่อความจงรักภักดีในการใช้บริการของลูกค้าธนาคารออมสิน สาขาสำนักราชดำเนิน
บันดาลสิน, กีรติ
;
BANDARNSIN, KIRATI
14-Nov-2558
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีความสัมพันธ์ต่อความจงรักภักดีของผู้บริโภค ในการเลือกใช้บริการโรงแรมราคาประหยัด ในอำเภอเมือง จังหวัดนครปฐม
โชครัศมีศิริ, ณัฐนนท์
;
Chokratsamesiri, Nuttanon
16-Jul-2559
กระบวนการบริหารทรัพยากรมนุษย์ของมหาวิทยาลัยราชภัฏนครปฐม
นิมิตรศดิกุล, พัชรกันต์
;
Nimitsadikul, Patcharakan
5-Aug-2559
การศึกษาปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความจงรักภักดีของลูกค้าที่มีต่ออาหารแช่แข็งพร้อมรับประทาน ในร้านสะดวกซื้อในกรุงเทพมหานคร.
อยู่เจริญ, เกศณีย์
;
Yujarern, Kesanee
6-Jun-2559
การวิเคราะห์ความสัมพันธ์เชิงสาเหตุของปัจจัยที่ส่งผลถึง ความจงรักภักดีของพนักงานธนาคารในระบบควบรวมกิจการ
กาญจนสมศักดิ์, ฐิตารีย์
;
KANCHANASOMSAK, TITAREE
17
CORE COMPETENCY DEVELOPMENT FOR CREATING EMPLOYEES’ LOYALTY IN DESTINATION MANAGEMENT COMPANY IN MICE INDUSTRY
Parinya NAKPATHOM
;
ปริญญา นาคปฐม
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University. Management Sciences
10
THE STUDY 5 COMMUNITY CHARMS THAT INFLUENCE LOYALTY OF TOURISTS HUA PLEE MARKET, OTOP CENTER, PHUKHAE COMPLEX PHU KHAE SUB DISTRICT, CHALOEM PHRAKIAT DISTRICT SARABURI
Ruttawich CHAISIRIPANICH
;
รัฐวิชญ์ ชัยศิริพานิช
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University. Management Sciences
10
The Correlation between work-life quality and corporate loyaltyof Krung Thai Bank head office employees
Wimolluck HOMCHITCHAROEN
;
วิมลลักษณ์ หอมชิตเจริญ
;
TANINRAT RATTANAPONGPINYO
;
ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ
;
Silpakorn University. Management Sciences
25
The influence of online shopping safety and product quality on the trust and loyalty of online customers in bangkok and metropolitan region
Ratchanon CHAIJAROEN
;
รัชชานนท์ ชัยเจริญ
;
PRAPON PREMTHONGSUK
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University. Management Sciences
Discover
Author
1
BANDARNSIN, KIRATI
1
Chokratsamesiri, Nuttanon
1
KANCHANASOMSAK, TITAREE
1
Nimitsadikul, Patcharakan
1
SUPAPHON, PHUTINUT
1
Yujarern, Kesanee
1
กาญจนสมศักดิ์, ฐิตารีย์
1
นิมิตรศดิกุล, พัชรกันต์
1
บันดาลสิน, กีรติ
1
สุภาพร, ภูติณัฐ
.
next >
Subject
6
LOYALTY
2
Business
2
loyalty
2
MARKETING MIX FACTORS
2
PERCEPTION
2
การรับรู้
1
5 COMMUNITY CHARMS
1
5 เสน่ห์วิถีชุมชน
1
Adaptation
1
Arts and Humanities
.
next >
Date issued
6
2500 - 2559
2
2020 - 2099