Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 69 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
4An Operational Model Using Community Capital to Develop Sustainable Community-Based TourismSirawish SUPRADITH; ศิรวิชญ์ สุประดิษฐ์; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; santidhorn@gmail.com; santidhorn@gmail.com
4SUCCESS FACTORS OF TOURISM COMMUNITY ENTERPRISE, BAN THAM SUEA, KRABI PROVINCEWasupach WATTANADITTACHAN; วสุพัชร์ วัฒนดิษฐจันทร์; Sawanya Thammaapipon; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University; Sawanya Thammaapipon; สวรรยา ธรรมอภิพล; sawanya@ms.su.ac.th; sawanya@ms.su.ac.th
4Factors Related to the Intention to Stay of Private School Teachers in the System Providing Basic Education Under Nakhon Pathom Provincial Education OfficePantila THANAKITTHAWAT; ภัณฑิลา ธนกิจธวัช; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; Silpakorn University; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; parinya.r@ms.su.ac.th; parinya.r@ms.su.ac.th
4FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO USE COMMERCIAL LOANS OF  SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES  AT KASIKORN BANK IN BANG KHAE BANGKOKKattika RATTANASANTAYAKUL; กัตติกา รัตนสันตยากุล; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
4ELECTRONIC BANKING USAGE BEHAVIOR OF THE ELDERLY IN BANGKOKWasana CHANTHIMA; วาสนา จันธิมา; Sawanya Thammaapipon; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University; Sawanya Thammaapipon; สวรรยา ธรรมอภิพล; sawanya@ms.su.ac.th; sawanya@ms.su.ac.th
4DESTINATION BRANDING MODEL DEVELOPMENT TO A COMPETITIVE ADVANTAGE FOR THE MICE INDUSTRY IN THAILANDNithikittikarn HEMSUWAN; นิธิกิตติกานต์ เหมสุวรรณ์; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
4Brand image building, brand experience and perceived quality by QR code on label of automotive lubricants influencing brand trust and brand loyaltyDuangkamon TAPTIMHIN; ดวงกมล ทับทิมหิน; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; taninrata@gmail.com; taninrata@gmail.com
4Human Resource Competency Standard Elements of Concert BusinessRujipas BOONSOMRAT; รุจิภาส บุญสำเร็จ; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
4SERVICE QUALITY FACTORS, FOOD QUALITY AND PRICE VALUE ON CUSTOMER SATISFACTION AND REVISIT INTENTION OF CUSTOMERS IN BANGKOKSarinyo SODSEE; สริณโญ สอดสี; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
4Characteristics and Leadership of Social Entrepreneurs Influencing The Effectiveness of Social EnterpriseSupavitar KOOLAUPPAHARD; สุภาวิตา กุลอุปฮาด; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th