Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
12-Jul-2559ปัจจัยที่มีผลต่อการตั้งใจซื้อผลิตภัณฑ์เพื่อสิ่งแวดล้อมของผู้บริโภค อำเภอปากเกร็ด จังหวัดนนทบุรีพัฒนดุล, ปารมี; patanadul, paramee
12-Jul-2559พฤติกรรมการจัดการมูลฝอยติดเชื้อในบ้านเรือน กรณีศึกษา อำเภอจอมบึง จังหวัดราชบุรีตะโกพร, รติรส; Takoporn, Ratirot
2Literary InterpretationNopphamoras ARUNWIRAM; นภมร อรุณวิราม; JAKAPAN VILASINEEKUL; จักรพันธ์ วิลาสินีกุล; Silpakorn University. Painting Sculpture and Graphic Arts
12Unity and the faith of Islam in different social contextsThidarat CHANTACHUA; ธิดารัตน์ จันทเชื้อ; Phansa Buddharaksa; พรรษา พุทธรักษา; Silpakorn University. Painting Sculpture and Graphic Arts
12The Readiness of Thai Auto Parts Manufacturers for Electric Vehicle Production : A Case of Suspension System Manufacturers.Pharita DITTHAMALI; ภริตา ดิษฐมาลี; Choosak Pornsing; ชูศักดิ์ พรสิงห์; Silpakorn University. Engineering and Industrial Technology
26Factors affecting decision to purchase 7-seater personal car  auction license plates of consumers in Nakhon Pathom ProvinceDisorn BUAWECH; ดิศรณ์ บัวเวช; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
25CAUSAL RELATIONSHIP FACTORS AFFECTING BUALUANG MBANKIMG USING OF SMALL ENTREPRENEUR IN MUANG DISTRICT, NAKHON PATHOMRakaya JUNLAWAKANANON; เรขญา จุลวรรคนานนท์; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
25A Casual Relationship Model of Factors affecting the intent of buying online products of Generation Baby Boomers and Generation X consumers  Bangkok and metropolitan regionNantinee BOONYAPRAROPCHAI; นันทินี บุญยปรารภชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
1THE EFFECTS OF PERCEIVED RISK FROM THE COVID-19 PANDEMIC AND EMOTIONAL SOLIDARITY ON SUPPORT FOR TOURISM OF LOCAL RESIDENTS IN LANTA ISLAND, KRABI PROVINCE: MEDIATING ROLE OF ATTITUDESKorrawan JAIYAO; กรวรรณ ใจยาว; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
1Factors Influencing the Loyalty of Online Clothing Customer in Bangkok and Metropolitan RegionSuwanan SANGCHU; สุวนันท์ สังข์ชู; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences