Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 331-340 of 380 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
4THE STUDY OF KNOWLEDGE AND COMPREHENSION OF ACCOUNTING PRACTICES FOR INVESTMENT IN DIGITAL ASSET OF THE ACCOUNTANTS IN BANGKOK.Araya TEMEESINLAPIN; อารยา เตมีศิลปิน; Phornpravee Chansuwan; พรปรวีณ์ ชาญสุวรรณ; Silpakorn University; Phornpravee Chansuwan; พรปรวีณ์ ชาญสุวรรณ; Chansuwan_P@su.ac.th; Chansuwan_P@su.ac.th
4Influence of Perceived Constructive Organizational Culture which affected Innovative Work Performance of Salespersons in all Bangkok areas as the role in Perceived Behavior Control and Perceived Social SupportPakawat SA-NGUANJEEN; ภควัต สงวนจีน; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; viroj_jade@hotmail.com; viroj_jade@hotmail.com
4Knowledge Sharing and Innovative Work Behavior of Supervisory Level in Packaging Company.Bhakin ANGKAVICHAI; ภาคิน อังควิชัย; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
4Marketing Mix Factors Affecting Selection of Seminar Room Services of 4-Star Hotels in Bangkok, after the COVID-19 pandemic. Natcha RIABROY; ณัชชา เรียบร้อย; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; boonmeesrisanga_m@su.ac.th; boonmeesrisanga_m@su.ac.th
4Factors influencing the purchasing behavior of Dell brand notebook computers via Shopee application among working age groups in Sathorn, BangkokRattapong SRICHOY; รัฐพงศ์ ศรีช่วย; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; kreagrit@gmail.com; kreagrit@gmail.com
4BRAND RECOGNITION OF PRODUCT PLACEMENT IN KOREAN DRAMA “BUSINESS PROPOSAL”Kamonwan SANG-NGERN; กมลวรรณ สังข์เงิน; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
4FACTORS INFLUENCING SATISFACTION, REPURCHASE INTENTION AND ELECTRONIC WORD-OF-MOUTH COMMUNICATION OF CUSTOMERS TO PHAI KHWANG RESTAURANT, SUPHANBURI PROVINCESurapong WANTANAKUL; สุรพงษ์ วรรธนะกุล; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
4Factors affecting the adoption of electronic business for efficiency improvement of small and medium enterprises in the Kanchanaburi Special Economic ZoneTanapol CHOOYUKSAKUL; ธนพล ชูยุคสกุล; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; taninrata@gmail.com; taninrata@gmail.com
4Factors influencing the intention to buy condominiums along the MRT Blue Line Bang Sue - Tha Phra for future residence and investment.Kanokwan BERKBAN; กนกวรรณ เบิกบาน; Sira    Sriyothin Sriyothin; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University; Sira    Sriyothin Sriyothin; ศิระ ศรีโยธิน; sira@ms.su.ac.th; sira@ms.su.ac.th
4CORPORATE CULTURE QUALITY OF LIFE AT WORK AND SELF - EFFICACY THAT AFFECTS OPERATIONAL EFFICIENCY FOR THE SUCCESS OF THE ORGANIZATIONPakamas JIAKSUNGNOEN; ผกามาศ เจียกสูงเนิน; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; taninrata@gmail.com; taninrata@gmail.com