Browsing by Subject Financial and insurance activities

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
Issue DateTitleAuthor(s)
1ANTECEDENTS AND CONSEQUENCES OF  GOVERNMENT SAVING BANK EMPLOYEE INNOVATIVE BEHAVIOR IN REGION 5Chanaporn LERKPLEAN; ชนาพร เลิกเปลี่ยน; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
4FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO USE COMMERCIAL LOANS OF  SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES  AT KASIKORN BANK IN BANG KHAE BANGKOKKattika RATTANASANTAYAKUL; กัตติกา รัตนสันตยากุล; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
4THE IMPACT OF ADOPTION OF ACCOUNTING TEMPORARY RELIEF MEASURES IN THE EPIDEMIC SITUATION OF COVID-19 IN 2020Boripat MUENSRI; บริพัตร หมื่นศรี; Phornpravee Chansuwan; พรปรวีณ์ ชาญสุวรรณ; Silpakorn University; Phornpravee Chansuwan; พรปรวีณ์ ชาญสุวรรณ; Chansuwan_P@su.ac.th; Chansuwan_P@su.ac.th
28THE IMPACT OF APPLICATION TFRS 16 : LEASE OF THE COMPANY LISTED IN STOCK EXCHANGE OF THAILANDPatsuda YAMPRAM; ภัทรสุดา แย้มพราหม; Phornpravee Chansuwan; พรปรวีณ์ ชาญสุวรรณ; Silpakorn University; Phornpravee Chansuwan; พรปรวีณ์ ชาญสุวรรณ; Chansuwan_P@su.ac.th; Chansuwan_P@su.ac.th
28MARKETING MIX FROM THE CUSTOMER’S POINT OF VIEW INFLUENCING THE CUSTOMER ENGAGEMENT IN REAL ESTSTE BUSINESS GROUPPhachara PRAPUNWATTANA; พชร ประพันธ์วัฒนะ; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
4THE RELATIONSHIP BETWEEN  IMPLEMENTATION OF ACTIVITY-BASED COSTING AND COMPETITIVE ADVANTAGE EVIDENCE FROM LISTED COMPANY ON THE STOCK EXCHANGE OF THAILANDWannaporn PONGSUK; วรรณพร ปองสุข; Issaraporn Thanupon; อิสราภรณ์ ทนุผล; Silpakorn University; Issaraporn Thanupon; อิสราภรณ์ ทนุผล; thanupon_i@su.ac.th; thanupon_i@su.ac.th