Browsing by Subject Marketing and advertising

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
4Brand image building, brand experience and perceived quality by QR code on label of automotive lubricants influencing brand trust and brand loyaltyDuangkamon TAPTIMHIN; ดวงกมล ทับทิมหิน; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; taninrata@gmail.com; taninrata@gmail.com
4Characteristics and Leadership of Social Entrepreneurs Influencing The Effectiveness of Social EnterpriseSupavitar KOOLAUPPAHARD; สุภาวิตา กุลอุปฮาด; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
4Digital Marketing Strategies That Affect Consumer Behavior in Products Purchasing Via ShopeePhannita MUENBOON; พัณณิตา เหมือนบุญ; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com
4Factors influencing the purchasing behavior of Dell brand notebook computers via Shopee application among working age groups in Sathorn, BangkokRattapong SRICHOY; รัฐพงศ์ ศรีช่วย; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; kreagrit@gmail.com; kreagrit@gmail.com
4Human Resource Competency Standard Elements of Concert BusinessRujipas BOONSOMRAT; รุจิภาส บุญสำเร็จ; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
24The Influence of Gamification Concept on Product Purchasing Intention towards Online Shopping Platform of Consumers in BangkokChinnipha SAWANGCHOM; จิณห์นิภา สว่างโฉม; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
4Influence of Online Marketing Communication Strategies with Content Affecting Decision and Consumer Engagement to Buy Products at Thonburi Fresh Market.Nicharee SURIYACHAIMANEKUL; ณิชชารีย์ สุริยชัยมณีกุล; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
4Person factors and marketing mix factors influencing the purchase decision of foreclosed properties of a bank in the area of Ratchaburi ProvinceKittisak PUTCHAKARN; กิตติศักดิ์ ปุจฉาการ; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; Silpakorn University; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH