Browsing by Subject Satisfaction

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
Issue DateTitleAuthor(s)
28A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF SERVICE QUALITY AND BRAND IMAGE AFFECTING SATISFACTION AND REPURCHASEBAN OF FOOD DELIVERY APPLICATIONSPasin JIWMONGKHOLCHAI; พศิน จิวมงคลชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
4Factors Affecting Satisfaction and Behavioral Intention of Tourists Visiting Kaeng Krachan National ParkSuparuek HANPRASERT; ศุภฤกษ์ ฮั้นประเสริฐ; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
12Factors Influencing the Employee’s Work Performance of Bangkok Bank in Nakhon PathomPisit NADSOONGWONG; พิสิฐ นัดสูงวงศ์; Krisada Pornprapa; กฤษฎา พรประภา; Silpakorn University. Management Sciences
1Factors Influencing the Loyalty of Online Clothing Customer in Bangkok and Metropolitan RegionSuwanan SANGCHU; สุวนันท์ สังข์ชู; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
1Outcomes of Telepharmacy on Asthma Control in Ratchaburi HospitalPatchawalai NUALLAONG; พัชวไล นวลละออง; Wiwat Thavornwattanayong; วิวัฒน์ ถาวรวัฒนยงค์; Silpakorn University. Pharmacy
4SERVICE QUALITY FACTORS, FOOD QUALITY AND PRICE VALUE ON CUSTOMER SATISFACTION AND REVISIT INTENTION OF CUSTOMERS IN BANGKOKSarinyo SODSEE; สริณโญ สอดสี; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th