Browsing by Author วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
18The Antecedents and Consequence of Emotional Exhaustion of Hospital Pharmacists in Central RegionPapichaya SONTHICHAI; ปพิชญะ สนธิชัย; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
4The Antecedents and Consequences of Work Life Balance of Information Technology  Generation Y Employees in Private Company in BangkokJantima KHUNKAMUT; จันทิมา คุณกะมุท; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; weerapaiboon_w@su.ac.th; weerapaiboon_w@su.ac.th
2The Causal Factors Affected to Safety Behavior of Provincial Electricity Authority Hotline Employees in Area 1, 2 and 3 (Central Region)Ponlagit CHONGWATCHARASATIT; พลกิจ จงวัชรสถิตย์; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
25THE CAUSAL FACTORS​ AFFECTING​ OF​ ORGANIZATIONAL​ PERFORMANCE​ : A​ CASE​ STUDY​ OF​ KASIKORNTHAI​ BANK​ IN​ BANGKOK​ METROPOLITAN​ REGIONThannarin RUNGSINKUNLAWAT; ธัญญ์นลิน รุ่งสินกุลวัฒน์; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
17A Causal Relationship Model of the Influences of Service Quality on Customer Satisfaction,Trust, and Loyalty of KTB, Kanchanaburi  BranchSopit MONCHANTHA; โสภิต มนต์ฉันทะ; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
25THE CAUSAL FACTORS INFLUENCING INTENTION TO STAY OF BANGKOK BANK EMPLOYEES IN HEAD OFFICEDonlaphon TEERAWONGSAKUL; ดลพร ธีระวงศ์สกุล; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
1THE EFFECT OF WORKLOAD ON JOB SATISFFACTION OF FINANCIAL DIVISION EMPLOYEES, KANCHANABURI PROVINCIAL LOCAL ADMINISTRATIVE ORGANIZATIONSaowaluk SASRISOM; เสาวลักษณ์ สระศรีสม; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
1THE EFFECTS OF PERCEIVED RISK FROM THE COVID-19 PANDEMIC AND EMOTIONAL SOLIDARITY ON SUPPORT FOR TOURISM OF LOCAL RESIDENTS IN LANTA ISLAND, KRABI PROVINCE: MEDIATING ROLE OF ATTITUDESKorrawan JAIYAO; กรวรรณ ใจยาว; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
18INFLUENCE OF EXPERIENTIAL MARKETING TOWARDS SATISFACTION THROUGH INTENTION TO RECOMMEND AND REVISIT OF THAI TOURISTS IN MUSUEM SIAMFonrin CHANAGUMCHOKCHAROEN; ฝนริน ชนะกำโชคเจริญ; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
24THE INFLUENCE OF JOB CRAFTING ON JOB PERFORMANCE OF INFORMATION TECHOLOGY EMPLOYEES IN PRIVATE COMPANY IN BANGKOKKrittima EAMBUNNAPONG; กฤติมา เอี่ยมบรรณพงษ์; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; weerapaiboon_w@su.ac.th; weerapaiboon_w@su.ac.th