Browsing by Author อัฏฐมา บุญปาลิต

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 15 of 15
Issue DateTitleAuthor(s)
2Apartment Service Design to Initiate a Competitive AdvantageSittikit RATCHATASAP; สิทธิกิตติ์ รัชตะทรัพย์; ATTAMA BOONPALIT; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Graduate School
10Developing a Marketing Strategy for Native Textile in Phetchaburi ProvinceChawanlak YOOYAM; ชวัลลักษณ์ อยู่แย้ม; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
2Factor Effecting the Development of an Appropriate Organizational Citizenship Behavior (OCB) of Employees Working in Big Retailers of Construction Materials in Bangkok and PerimeterSiriporn THITALAMPOON; สิริพร ฑิตะลำพูน; ATTAMA BOONPALIT; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
12Guidelines to add value to old shop-house in Don Mueang area, Bangkok MetropolisPuangpech CHIEOWATTANAKUL; พวงเพชร เชี่ยววัฒนกุล; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Graduate School
2Innovative installable sculpture design and management to maximize the benefits in real estate decorationPuttipong PRASARNPHAN; พุฒิพงศ์ ประสานพรรณ์; ATTAMA BOONPALIT; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Graduate School
10JAPANESE ORGANIZATIONAL CULTURE RELATING TO THAI EMPLOYEES' ENGAGEMENT IN JAPANESE COMPANIES INTHE BANGKOK METROPORITAN REGIONPloy SUWANCHOMPOO; พลอย สุวรรณชมภู; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
2Local Life Style Strategic Marketing for Inbound Travel Agent in BangkokPispak SUPACHOKENIRUN; พิศพักตร์ ศุภโชคนิรันดร์; ATTAMA BOONPALIT; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
26Marketing Mix and Social Value Effecting Samut Songkhram Customers Behaviours in Using Coffeehouse Services  Angkhana YOTWIPAN; อังคะณา ยศวิปาน; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
26Motivation and Tourism Elements Effecting Internet Tourism Information Seeking Behaviors of Tourists in Bangkok Siriporn PONGLEE; ศิริภรณ์ พงศ์ลี้; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
12SAFETY CONDITIONS PROBLEM EFFECTING INTERNATIONAL TOURISTS VISITING BANGKOK IN PARTICIPATING IN TOURISM ACTIVITIESSiripha CHITPHONG; ศิริภา จิตผ่อง; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
10Service Design for MICE Unserved Needs in Chaengwattana Area A Case Study of STARRY HotelSaranpat SUWANNAKUL; สรัลพัชร สุวรรณกุล; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Graduate School
26Service Quality and Customer's Loyalty Effecting Word of Mouth Communication in Chinese Banquet Business in Suphanburi ProvinceSuriyon KARAWEK; สุริยน การะเวก; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
2Service Quality Effecting Returning Guest Staying at 5 Stars Hotel in BangkokSopittha TEMRAT; โศภิษฐา เต็มรัตน์; ATTAMA BOONPALIT; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
18A Study of Needs Wants in Service Quality of Energy DrinkSarunya ARYUBKEN; ศรัญญา อายุบเคน; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
10Successful Assurance Selling StrategyRouengporn NUCHAROEN; เรืองพร หนูเจริญ; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences