Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Author akkawanitcha@hotmail.com
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 10 of 10
Issue Date
Title
Author(s)
1
ANTECEDENTS AND CONSEQUENCES OF GOVERNMENT SAVING BANK EMPLOYEE INNOVATIVE BEHAVIOR IN REGION 5
Chanaporn LERKPLEAN
;
ชนาพร เลิกเปลี่ยน
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
4
BRAND RECOGNITION OF PRODUCT PLACEMENT IN KOREAN DRAMA “BUSINESS PROPOSAL”
Kamonwan SANG-NGERN
;
กมลวรรณ สังข์เงิน
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
24
FACTORS AFFECTING INNOVATIVE BEHAVIOR IN WORK OF A COMMERCIAL BANK IN THE CENTER REGION OF THAILAND
Thanthanaphat WORRAWECHWITTHAYA
;
ธัญญ์ธนภัสร์ วรเวชวิทยา
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
28
Factors Affecting The Repurchase intentions Of Meat Retailers In Udon Thani's Fresh Market
Oatsadawut SOMPHITHAK
;
อัษฎาวุธ สมพิทักษ์
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
24
Factors and consequences of personnel’s knowledge sharing and creativity affiliated with the commercial bank in the western part of Thailand
Dollawich TUBTIMDANG
;
ดลวิชญ์ ทับทิมแดง
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
24
The Influence of Gamification Concept on Product Purchasing Intention towards Online Shopping Platform of Consumers in Bangkok
Chinnipha SAWANGCHOM
;
จิณห์นิภา สว่างโฉม
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
4
Intention to Stay of Generation Y Government Officer in The Revenue Department: The Mediating Role of Employee Engagement
Phornpailin JOHKHAO
;
พรไพลิน เจาะขาว
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
4
Knowledge Sharing and Innovative Work Behavior of Supervisory Level in Packaging Company.
Bhakin ANGKAVICHAI
;
ภาคิน อังควิชัย
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
28
The Mediating Role of Work Meaningfulness on the Relationship between Job Characteristics and Intention to Stay of the Employees of Pneumax Company Limited
Chuda SRISASALAK
;
ชุดา ศรีศศลักษณ์
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
4
THE ROLE OF SOCIAL MEDIA MARKETING AND BRAND EXPERIENCE STRATEGIES AFFECTING ON BRAND LOYALTY THROUGH CUSTOMER BRAND ENGAGEMENT AND BRAND EQUITY OF INSTANT NOODLES PRODUCTS
Sirilak KITSOPA
;
ศิริลักษณ์ กิจโสภา
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com