Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Author pasunon@gmail.com
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 6 of 6
Issue Date
Title
Author(s)
4
Acceptance of Service Innovation Influencing Bank Employees' Work Efficiency at Bangkok Bank, Pathum Thani Branch, amidst the COVID-19 Pandemic
Nichada NOPPHARAT
;
ณิชาดา นพรัตน์
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
pasunon@gmail.com
;
pasunon@gmail.com
24
Adaptation of fashion clothing entrepreneurs in department stores during COVID-19 in Bangkok Metropolis
Kamontip PLAISAP
;
กมลทิพย์ พลายทรัพย์
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
pasunon@gmail.com
;
pasunon@gmail.com
4
A Causal Structure Model of Healthy Rice in Thailand: An Exploratory Component Analysis and Loyalty Strategy
Poschanan BOONCHUAI
;
พสชนันท์ บุญช่วย
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
pasunon@gmail.com
;
pasunon@gmail.com
4
Digital Marketing Strategies That Affect Consumer Behavior in Products Purchasing Via Shopee
Phannita MUENBOON
;
พัณณิตา เหมือนบุญ
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
pasunon@gmail.com
;
pasunon@gmail.com
4
FACTORS OF DIGITAL LITERACY AND ACCEPTANCE OF TECHNOLOGY INFLUENCING DECISION TO BUY DIGITAL LOTTERY TICKETS. THROUGH THE "PAOTANG" APPLICATION OF CONSUMERS IN BANGKOK
Natipas JUNTRASORN
;
นธิภาส จันทรศร
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
pasunon@gmail.com
;
pasunon@gmail.com
28
FOOD FESTIVAL DESIGN BY EXPERIENCE ECONOMY THROUGH THEORY OF PLANNED BEHAVIOR OF FOOD TOURISTS
Prinnaporn BUNRANGSEE
;
ปฤณพร บุญรังษี
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
pasunon@gmail.com
;
pasunon@gmail.com