Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
Animal Sciences and Agricultural Technology
Archaeology
Architecture
Arts
Decorative Arts
Education
Engineering and Industrial Technology
Graduate School
Industrial Technology
Information and Communication Technology
International College
Management Sciences
Music
Painting Sculpture and Graphic Arts
Painting Sculpture and Graphic Arts and Faculty of Education
Pharmacy
Science
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
4
Brand image building, brand experience and perceived quality by QR code on label of automotive lubricants influencing brand trust and brand loyalty
Duangkamon TAPTIMHIN
;
ดวงกมล ทับทิมหิน
;
TANINRAT RATTANAPONGPINYO
;
ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ
;
Silpakorn University
;
TANINRAT RATTANAPONGPINYO
;
ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ
;
taninrata@gmail.com
;
taninrata@gmail.com
4
Human Resource Competency Standard Elements of Concert Business
Rujipas BOONSOMRAT
;
รุจิภาส บุญสำเร็จ
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
4
Characteristics and Leadership of Social Entrepreneurs Influencing The Effectiveness of Social Enterprise
Supavitar KOOLAUPPAHARD
;
สุภาวิตา กุลอุปฮาด
;
THANAKRIT SANGCHOEY
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University
;
THANAKRIT SANGCHOEY
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
sangchoey_t@su.ac.th
;
sangchoey_t@su.ac.th
4
Factors influencing the purchasing behavior of Dell brand notebook computers via Shopee application among working age groups in Sathorn, Bangkok
Rattapong SRICHOY
;
รัฐพงศ์ ศรีช่วย
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
kreagrit@gmail.com
;
kreagrit@gmail.com
4
Digital Marketing Strategies That Affect Consumer Behavior in Products Purchasing Via Shopee
Phannita MUENBOON
;
พัณณิตา เหมือนบุญ
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
pasunon@gmail.com
;
pasunon@gmail.com
4
Influence of Online Marketing Communication Strategies with Content Affecting Decision and Consumer Engagement to Buy Products at Thonburi Fresh Market.
Nicharee SURIYACHAIMANEKUL
;
ณิชชารีย์ สุริยชัยมณีกุล
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
jitchumkate@gmail.com
;
jitchumkate@gmail.com
Discover
Subject
1
Wholesale and retail trade; repai...
1
กลยุทธ์การตลาดดิจิทัล
1
กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดออนไลน์ ,...
1
การตลาดผ่านผู้ทรงอิทธิพล
1
การรับรู้คุณภาพสินค้า
1
ความภักดีในตราสินค้า
1
ความไว้วางใจในตราสินค้า
1
คอมพิวเตอร์โน๊ตบุ๊ค
1
คุณลักษณะผู้นำ / ภาวะผู้นำ / กิจก...
1
ทรัพยากรมนุษย์
.
< previous
next >