Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
Management Sciences
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 271-280 of 323 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
25
26
27
28
29
30
31
...
33
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
4
Brand image building, brand experience and perceived quality by QR code on label of automotive lubricants influencing brand trust and brand loyalty
Duangkamon TAPTIMHIN
;
ดวงกมล ทับทิมหิน
;
TANINRAT RATTANAPONGPINYO
;
ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ
;
Silpakorn University
;
TANINRAT RATTANAPONGPINYO
;
ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ
;
taninrata@gmail.com
;
taninrata@gmail.com
4
Human Resource Competency Standard Elements of Concert Business
Rujipas BOONSOMRAT
;
รุจิภาส บุญสำเร็จ
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
4
SERVICE QUALITY FACTORS, FOOD QUALITY AND PRICE VALUE ON CUSTOMER SATISFACTION AND REVISIT INTENTION OF CUSTOMERS IN BANGKOK
Sarinyo SODSEE
;
สริณโญ สอดสี
;
Thanakrit Sangchoey
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University
;
Thanakrit Sangchoey
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
sangchoey_t@su.ac.th
;
sangchoey_t@su.ac.th
4
Characteristics and Leadership of Social Entrepreneurs Influencing The Effectiveness of Social Enterprise
Supavitar KOOLAUPPAHARD
;
สุภาวิตา กุลอุปฮาด
;
THANAKRIT SANGCHOEY
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University
;
THANAKRIT SANGCHOEY
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
sangchoey_t@su.ac.th
;
sangchoey_t@su.ac.th
4
The Development of Capabilities Needed for Organizers to Create Own Exhibitions toward Business Sustainability
Suhbpong SMITHTUN
;
สืบพงษ์ สมิตทันต์
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
4
THE INFLUENCE OF CAUSAL FACTORS AFFECTING DEVIANT WORKPLACE BEHAVIOR ON FREIGHT FORWARDING BUSINESS'S EMPLOYEES
Chayanid JIWMONGKHONCHAI
;
ชญานิศ จิวมงคลชัย
;
THANAKRIT SANGCHOEY
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University
;
THANAKRIT SANGCHOEY
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
sangchoey_t@su.ac.th
;
sangchoey_t@su.ac.th
4
Reduction waste by Lean in warehouse process affect to business performance in Thailand
Jetthana PHATTHARAPHONGMANEE
;
เจตธนะ ภัทรพงศ์มณี
;
TANINRAT RATTANAPONGPINYO
;
ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ
;
Silpakorn University
;
TANINRAT RATTANAPONGPINYO
;
ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ
;
taninrata@gmail.com
;
taninrata@gmail.com
4
The organization change factors and ecosystem factors affecting the resilient organization and work adjustment of banking business officers
Surassawadee JUNSOONTORN
;
สุรัสวดี จันทร์สุนทร
;
TANINRAT RATTANAPONGPINYO
;
ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ
;
Silpakorn University
;
TANINRAT RATTANAPONGPINYO
;
ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ
;
taninrata@gmail.com
;
taninrata@gmail.com
4
THE RAISING OF SMALL LODGING BUSINESS NETWORKING FOR SUSTAINABILITY CRISIS MANAGEMENT IN PRANBUI, PRAVHUAP KHIRI KHAN
Chissanu AIAMSSARD
;
ชิษณุ เอี่ยมสะอาด
;
Rachanon Taweephol
;
ระชานนท์ ทวีผล
;
Silpakorn University
;
Rachanon Taweephol
;
ระชานนท์ ทวีผล
;
rachanon@ms.su.ac.th
;
rachanon@ms.su.ac.th
4
THE ROLE OF SOCIAL MEDIA MARKETING AND BRAND EXPERIENCE STRATEGIES AFFECTING ON BRAND LOYALTY THROUGH CUSTOMER BRAND ENGAGEMENT AND BRAND EQUITY OF INSTANT NOODLES PRODUCTS
Sirilak KITSOPA
;
ศิริลักษณ์ กิจโสภา
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
Discover
Subject
23
Administrative and support servic...
15
Management and administration
13
ส่วนประสมทางการตลาด
11
Marketing Mix
10
คุณภาพการบริการ
9
Service Quality
9
การตัดสินใจซื้อ
9
การยอมรับเทคโนโลยี
8
Accommodation and food service ac...
8
Other service activities
.
next >
Date issued
48
2023
29
2022
11
2021
46
2020
58
2019