Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 291-300 of 304 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
4STRATEGIES FOR DEVELOPING THAI CINEMATIC SOFT POWER TO PROMOTE TOURISM DESTINATIONSChanajai TONSAITHONG; ชนะใจ ต้นไทรทอง; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; innjun@yahoo.com; innjun@yahoo.com
4Impact and Adjustment of Food and Beverage Restaurant Business Operation At COVID-19 Crisis SituationTanawat MANGWAHA; ธนวรรธน์ เหม่งเวหา; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; innjun@yahoo.com; innjun@yahoo.com
4THE SELF-TECHNOLOGY TO SUCCESS OF THE GRADUATION OF SILPAKORN UNIVERSITY STUDENTS DURING COVID-19 PANDEMICThidarat KHAMTHUMSAI; ธิดารัตน์ คำทุมใส; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; Silpakorn University; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; parinya.r@ms.su.ac.th; parinya.r@ms.su.ac.th
4The Story Telling of Scottish Fold Breeding BusinessParisa POPUM; ปริษา โพธิ์พุ่ม; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; innjun@yahoo.com; innjun@yahoo.com
4Development Of Healthy Chinese Pastry For Snack Break At Events In The MICE City Of ThailandPrapatsara JUNGSANGASOM; ปภัสรา จึงสง่าสม; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; Silpakorn University; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
4Influence of Online Marketing Communication Strategies with Content Affecting Decision and Consumer Engagement to Buy Products at Thonburi Fresh Market.Nicharee SURIYACHAIMANEKUL; ณิชชารีย์ สุริยชัยมณีกุล; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
4INFLUENCE OF PERCEIVED EXTERNAL ENVIRONMENTS AND ENTREPRENEUR CHARACTERISTICS AFFECTING THE COMPETITIVE ADVANTAGE AND THE SUCCESSFUL OPERATION OF NAM-HOM COCONUT FARMERS IN RATCHABURI PROVINCEWorarat SUPHAMONGKHONCHAI; วรรัตน์ ศุภมงคลชัย; Phrutsaya Piyanusorn; ภฤศญา ปิยนุสรณ์; Silpakorn University; Phrutsaya Piyanusorn; ภฤศญา ปิยนุสรณ์; PIYANUSORN_P@SU.AC.TH; PIYANUSORN_P@SU.AC.TH
4The Causal Relationship Model of Factors Affecting Academic Position Intention of Academic Staffs, Silpakorn UniversityEkkapun WANJAI; เอกพันธ์ หวานใจ; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; Silpakorn University; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; parinya.r@ms.su.ac.th; parinya.r@ms.su.ac.th
4Intention to Stay of Generation Y Government Officer in The Revenue Department: The Mediating Role of Employee EngagementPhornpailin JOHKHAO; พรไพลิน เจาะขาว; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
4FACTORS OF DIGITAL LITERACY AND ACCEPTANCE OF TECHNOLOGY INFLUENCING DECISION TO BUY DIGITAL LOTTERY TICKETS. THROUGH THE "PAOTANG" APPLICATION OF CONSUMERS IN BANGKOKNatipas JUNTRASORN; นธิภาส จันทรศร; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com