Management Sciences Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 758
Issue DateTitleAuthor(s)
28Marketing Mix Factors affecting the satisfaction of Pet Expo Visitors Among Pet Humanization GroupThitiphan KASEMSUK; ฐิติพรรณ เกษมสุข; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
28The Mediating Role of Work Meaningfulness on the Relationship between Job Characteristics and Intention to Stay of the Employees of Pneumax Company LimitedChuda SRISASALAK; ชุดา ศรีศศลักษณ์; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
28Social Media Tourism Influencers: The Impact of Credibility on Attitudes and Behavioral IntentionsNattharaphan JINDAKUL; ณัฐทราภรรณ์ จินดากุล; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; Silpakorn University; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
28The Characteristics of innovation’s perception to Influence the Usage of Online Meeting Applications Amongst Generation Y’s Users in Bangkok.Songsit THETRUNGRUEANG; ทรงสิทธิ์ เทศรุ่งเรือง; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; Silpakorn University; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
28Innovative Service Robot Adoption using Service Quality Assessment in Five-Star Hotel in BangkokBoontawee JANTASUWAN; บุญทวี จันทสุวรรณ; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
28THE IMPACT OF APPLICATION TFRS 16 : LEASE OF THE COMPANY LISTED IN STOCK EXCHANGE OF THAILANDPatsuda YAMPRAM; ภัทรสุดา แย้มพราหม; Phornpravee Chansuwan; พรปรวีณ์ ชาญสุวรรณ; Silpakorn University; Phornpravee Chansuwan; พรปรวีณ์ ชาญสุวรรณ; Chansuwan_P@su.ac.th; Chansuwan_P@su.ac.th
28Factors Affecting Satisfaction of Generation Y Consumers, Word of Mouth, and Re-Purchase Intention toward Mobile Application Food Delivery Service: A Case Study of the LinemanPassakorn JEARJAMROON; พัสกร เจียจำรูญ; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
28DEVELOPMENT OF ANTECEDENT FACTOR MODEL OF BUSINESS CONTINUITY AND RESTAURANT BUSINESS INNOVATION OF HOTEL INDUSTRY IN THAILAND: A CASE STUDY OF DUSIT THANI (PUBLIC) COMPANY LIMITEDSathira MALASIN; สถิรา มะลาสิน; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; innjun@yahoo.com; innjun@yahoo.com
28Role of Corporate Governance and Profitability on Earnings Quality : Energy and Utilities Sector of Listed Companies in the Stock Exchange of ThailandPhatsaraporn TANTIWONGKOWIT; ภัสราภรณ์ ตันติวงศ์โกวิท; Panarat Panmanee; พนารัตน์ ปานมณี; Silpakorn University; Panarat Panmanee; พนารัตน์ ปานมณี; panarat.tu@gmail.com; panarat.tu@gmail.com
28MARKETING MIX FROM THE CUSTOMER’S POINT OF VIEW INFLUENCING THE CUSTOMER ENGAGEMENT IN REAL ESTSTE BUSINESS GROUPPhachara PRAPUNWATTANA; พชร ประพันธ์วัฒนะ; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
28Event Marketing and the Corporate image towards the attitude and Consumers' Purchase Decision on Condominiums: A Case Study of Kave CondoPiyarat MAHITTHANONTH; ปิยะรัตน์ มหิทธานนท์; Sirichai Deelers; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University; Sirichai Deelers; สิริชัย ดีเลิศ; deelers_s@silpakorn.edu; deelers_s@silpakorn.edu
28PERCEIVED ORGANIZATION AND SUPERVISOR SUPPORT AND ORGANNIZATIONAL COMMITMENT AFFECTING IN-ROLE PERFORMANCE OF EMPLOYEES IN A REGIONAL REVENUE OFFICEChalida RAKCHAREN; ชาลิดา รักเจริญ; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; amarin@ms.su.ac.th; amarin@ms.su.ac.th
28The influence of electronic word-of-mouth on brand awareness perceived quality and intention to purchase cosmetic products of customers in BangkokSaniwan WATTANANON; ศนิวาร วัฒนานนท์; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
28DEVELOPMENT OF A SUSTAINABLE BUSINESS MANAGEMENT STRATEGY MODEL FOR THE COMMUNITY ENTERPRISE GROUP OF HANG RICE PRODUCT IN THE NORTHEASTERN REGIONPeeraya SUPSARN; พีรยา ทรัพยสาร; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; innjun@yahoo.com; innjun@yahoo.com
28ORGANIZATIONAL CAPABILITIES IN TECHNOLOGICAL COMPETENCY DEVELOPMENT FOR AVIATION BUSINESS EMPLOYEES IN DIGITAL ERAMaytinee VONGTHARAWAT; เมทินี วงศ์ธราวัฒน์; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; viroj_jade@hotmail.com; viroj_jade@hotmail.com
28DIGITAL TRANSFORMATION CAPABILITIES OF ORGANIZATIONS IN THAILAND PERSPECTIVES OF EMPLOYEES IN INNOVATIVE ORGANIZATION IN THAILANDSirikarn TANYAPIMONROJ; ศิริกาญจน์ ธัญพิมลโรจน์; Sirichai Deelers; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University; Sirichai Deelers; สิริชัย ดีเลิศ; deelers_s@silpakorn.edu; deelers_s@silpakorn.edu
28FOOD FESTIVAL DESIGN BY EXPERIENCE ECONOMY THROUGH THEORY OF PLANNED BEHAVIOR OF FOOD TOURISTSPrinnaporn BUNRANGSEE; ปฤณพร บุญรังษี; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com
28A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF SERVICE QUALITY AND BRAND IMAGE AFFECTING SATISFACTION AND REPURCHASEBAN OF FOOD DELIVERY APPLICATIONSPasin JIWMONGKHOLCHAI; พศิน จิวมงคลชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
28FACTORS INFLUENCING INTENTION TO STAY OF GOVERNMENT EMPLOYEES IN CHATUCHAK DISTRICT BANGKOKAndaman WATTANAVARANGKUL; อันดามัน วัฒนวรางกูร; Phrutsaya Piyanusorn; ภฤศญา ปิยนุสรณ์; Silpakorn University; Phrutsaya Piyanusorn; ภฤศญา ปิยนุสรณ์; PIYANUSORN_P@SU.AC.TH; PIYANUSORN_P@SU.AC.TH
24THE INFLUENCE OF JOB CRAFTING ON JOB PERFORMANCE OF INFORMATION TECHOLOGY EMPLOYEES IN PRIVATE COMPANY IN BANGKOKKrittima EAMBUNNAPONG; กฤติมา เอี่ยมบรรณพงษ์; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; weerapaiboon_w@su.ac.th; weerapaiboon_w@su.ac.th
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 758