Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
12THE DEVELOPMENT OF TASK-BASED SUPPLEMENTARY LESSONS TO ENHANCE ENGLISH READING COMPREHENSION ACHIEVEMENT FOR MATHAYOMSUKSA 3 STUDENTS OF RAJADAMRI SCHOOLJantrakarn JANYA; จันทรกานต์ จรรยา; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; Silpakorn University. Education
12The Use of Task-based Learning to Enhance English Oral Presentation Skill for 1st Year Students, Silpakorn UniversityNurat YAMCHAI; ณุรัตน์ แย้มฉาย; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; Silpakorn University. Education
12Effects of Task-Based Learning on Development of Grade 12 Students' Communicative English Writing SkillsArtit PEACHAREE; อาทิตย์ เพชรี; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University. Education
26THE DEVELOPMENT OF LEARNING BY USING GAMIFICATION WITH TASK-BASED LEARNING TO ENHANCE ENGLISH READING COMPREHENSION AND LEARNING MOTIVATION OF MATTHAYOM 3 STUDENTSWarangkhana SANGTIP; วรางคณา แสงธิป; WISUD PO NEGRN; วิสูตร โพธิ์เงิน; Silpakorn University. Education
4The Development of German Writing Abilityby using Task-based Learning together with Cooperative Learning for Mathayomsuksa 5Manita YUENYONG; มานิตา ยืนยง; Atikamas Makjui; อธิกมาส มากจุ้ย; Silpakorn University; Atikamas Makjui; อธิกมาส มากจุ้ย; suloo62@hotmail.com; suloo62@hotmail.com
4The Effect of Task-based Instruction on Prathomsuksa 6 Students' Reading Comprehension EnhancementThiraphab MAPRANGWAN; ถิรภาพ มะปรางหวาน; BARAMEE KHEOVICHAI; บารมี เขียววิชัย; Silpakorn University; BARAMEE KHEOVICHAI; บารมี เขียววิชัย; barameek436@gmail.com; barameek436@gmail.com
25THE EFFECTS OF TASK-BASED LEARNING ON ENHANCING GRADE 9 STUDENTS’ ENGLISH SPEAKING SKILLSAjintai POUNGTONG; อจินไตย พวงทอง; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University. Education
24THE DEVELOPMENT OF LEARNING MANAGEMENT MODEL BASED ON TASK-BASED LEARNING USING COOPERATIVE LEARNING AND FLIPPED CLASSROOM TECHNIQUES TO DEVELOP CHINESE SPEAKING SKILLS AND CULTURAL UNDERSTANDING IN UPPER SECONDARY SCHOOL STUDENTSThitimunin CHUPRADIT; ฐิติมุนินทร์ ชูประดิษฐ์; Chanasith Sithsungnoen; ชนสิทธิ์ สิทธิ์สูงเนิน; Silpakorn University; Chanasith Sithsungnoen; ชนสิทธิ์ สิทธิ์สูงเนิน; sithchon@hotmail.com; sithchon@hotmail.com