Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 14 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
17
Influences of the marketing mix and online Marketing communication tools that affected on consumer perception of purchasing decision via the online store
Atit WONGWAITRAKARN
;
อาทิตย์ ว่องไวตระการ
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
The Canonical Correlation Analysis Between Marketing Mix and Decision Factors to choosing ShopUp website service of Netdesign Host Company Limited
Nid PRASERTPHOL
;
นิจ ประเสริฐผล
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
10
The factors that impact dormitory rental decision in Krathumban, Samutsakorn
Chitchanok KANSING
;
ชิดชนก กันสิงห์
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKHONPATHOM PROVINCE
Montira NOYJEEN
;
มณทิรา น้อยจีน
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE GOVERNMENT SAVINGS BANK’S CUSTOMER DECISION IN USING CREDIT CARD BANGLEN BRANCH NAKHON PATHOM
Nachwicha SAMBOONTIANG
;
ณัชวิชา สามบุญเที่ยง
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Buying behavior of customers in Ratchaburi
Boriphat BUTNAK
;
บริพัตร บุตรนาค
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
RELATIONSHIP OF THE MARKETING MIX AND BEHAVIORS OF RESTAURANT CONSUMERS IN RACHABURI PROVINCE
Sasithon POMCHIANGPIN
;
ศศิธร ป้อมเชียงพิณ
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
FACTORS AFFECTING TO PURCHASE BEHAVIORVIA E-COMMERCE SYSTEM OF UNDERGRADUATE STUDENTS IN AMPHUR MUANG,NAKHON PATHOM PROVINCE
Sirinthip LUANGSUDJAICHUN
;
ศิรินทิพย์ เหลืองสุดใจชื้น
;
Amarin Tawata
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University. Management Sciences
26
Factors Influencing Consumers' Purchasing Decision in Consignment Products at Cafe Amazon in Suphanburi
Montika PREETIPRASONG
;
มณฑิกา ปรีติประสงค์
;
PRAPON PREMTHONGSUK
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
MARKETING STRATEGY FOR THE WELL KNOWN HALAL RESTAURANTS IN BANGKOK
Charinee ARYUKEN
;
ชาริณี อายุเคน
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
Discover
Subject
1
Marketing and advertising
1
Marketing factors
1
MARKETING MIX
1
Marketing mix
1
marketing mix
1
Marketing Mix (4Ps)
1
MARKRTING MIX
1
MRT Blue Line
1
OFFENSIVE STRATEGIES
1
Online Marketing Tools
.
< previous
next >
Date issued
1
2023
4
2020
3
2019