Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 4421-4430 of 5341 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
18Optimization of donepezil hydrochloride-loaded microparticles produced by double emulsion techniqueLalinthip SUTTHAPITAKSAKUL; ลลิลทิพย์ สุทธาพิทักษ์สกุล; Pornsak Sriamornsak; พรศักดิ์ ศรีอมรศักดิ์; Silpakorn University. Pharmacy
26The Influence of Perceived Advertising Value of Out of Home Media on the E-Loyalty of Netflix subscribers in accordance with the role of E-CRM Wimutkun BUTSABA; วิมุตต์กัญญ์ บุษบา; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
26Motivation and Service Quality which have an Impact on Gen Y Consumer's Loyalty towards E-Retailing ApplicationKessaraporn RAKSASAT; เกษราพร รักษาสัตย์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
26Experience and Technology Acceptance of Post-Retirement People in Bangkok and Metropolitan Area that Affected Willingness to Use E-BookBanthita NOCHOT; บัณฑิตา โนโชติ; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
26Marketing Strategies Affecting Tops Online Customer EngagementWiraporn WITOONPISARNSIN; วิราภรณ์ วิฑูรย์พิศาลศิลป์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
26My heroYoothana NUNHOM; ยุทธนา นวลหอม; Pishnu Supanimit; พิษณุ ศุภนิมิตร; Silpakorn University. Painting Sculpture and Graphic Arts and Faculty of Education
26The Little Space of My HappinessChuleeporn KLONGKLAW; ชุลีภรณ์ คล่องแคล่ว; Tinnakorn Kasornsuwan; ทินกร กาษรสุวรรณ; Silpakorn University. Painting Sculpture and Graphic Arts and Faculty of Education
26Service Quality and Customer's Loyalty Effecting Word of Mouth Communication in Chinese Banquet Business in Suphanburi ProvinceSuriyon KARAWEK; สุริยน การะเวก; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
26Banpheao of red zoneWorawit WATTANAPANICH; วรวิชญ์ วัฒนะพานิช; TIPPANET YAEMMANEECHAI; ทิพเนตร์ แย้มมณีชัย; Silpakorn University. Painting Sculpture and Graphic Arts and Faculty of Education
26Marketing Mix and Social Value Effecting Samut Songkhram Customers Behaviours in Using Coffeehouse Services  Angkhana YOTWIPAN; อังคะณา ยศวิปาน; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences