Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 4671-4680 of 5195 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
24The Influence of Gamification Concept on Product Purchasing Intention towards Online Shopping Platform of Consumers in BangkokChinnipha SAWANGCHOM; จิณห์นิภา สว่างโฉม; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
4Identification and Characterization of Leucine Aminopeptidase from Schistosoma mekongiPiynoot SUNGSUWAN; ปิยนุช สุงสุวรรณ; Narin Preyavichyapugdee; นรินทร์ ปริยวิชญภักดี; Silpakorn University; Narin Preyavichyapugdee; นรินทร์ ปริยวิชญภักดี; PREYAVICHYAPUGDEE_N@SU.AC.TH; PREYAVICHYAPUGDEE_N@SU.AC.TH
24PERCEPTION CHANNEL AND POLICY COMPLIANCE ON PLASTIC WASTE MANAGEMENT POLICY OF PEOPLE IN BANGKOKApichaya THAIRAT; อภิชญา ไทยรัตน์; Sawanya Thammaapipon; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University; Sawanya Thammaapipon; สวรรยา ธรรมอภิพล; sawanya@ms.su.ac.th; sawanya@ms.su.ac.th
24FACTORS AFFECTING INNOVATIVE BEHAVIOR IN WORK OF A COMMERCIAL BANK IN THE CENTER REGION OF THAILANDThanthanaphat WORRAWECHWITTHAYA; ธัญญ์ธนภัสร์ วรเวชวิทยา; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
24FACTOR AFFECTING THE DECISION MAKING ON PURCHASINGTOM TOP TANK PRODUCT OF LGBTIQ FROM THE ONLINE APPLICATIONPatnicha PATTANASIRI; พัฏฐ์ณิชา พัฒนศิริ; SIRA    SRIYOTHIN SRIYOTHIN; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University; SIRA    SRIYOTHIN SRIYOTHIN; ศิระ ศรีโยธิน; sira@ms.su.ac.th; sira@ms.su.ac.th
24Adaptation of fashion clothing entrepreneurs in department stores during COVID-19 in Bangkok MetropolisKamontip PLAISAP; กมลทิพย์ พลายทรัพย์; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com
28STAGE OF THE ART OF SAFETY DESIGN ELECTRIC VEHICLE SPEEDOMETER IN THAILANDPoom THIPARPAKUL; ภูมิ ทิพย์อาภากุล; Watanapun Krutasaen; วัฒนพันธุ์ ครุฑะเสน; Silpakorn University; Watanapun Krutasaen; วัฒนพันธุ์ ครุฑะเสน; watanapun@gmail.com; watanapun@gmail.com
28CREATIVE WISDOM OF USING GUM RESIN FOR FABRIC DYE TO DESIGN THE CONTEMPORARY HANDICRAFTSDuangjai UTCHIN; ดวงใจ อุชชิน; Khajornsak Nakpan; ขจรศักต์ นาคปาน; Silpakorn University; Khajornsak Nakpan; ขจรศักต์ นาคปาน; NAKPAN_K@SU.AC.TH; NAKPAN_K@SU.AC.TH
28Persuasive Language Tactics of Intra-year Life Insurance Posters 2021 - 2022Mingzhang LI; Mingzhang Li; Suntaree Chotidilok; สุนทรี โชติดิลก; Silpakorn University; Suntaree Chotidilok; สุนทรี โชติดิลก; CHOTIDILOK_S2@SU.AC.TH; CHOTIDILOK_S2@SU.AC.TH
28USING PERSUASIVE LANGUAGE IN TOYOTA CAR ADVERTISING ON SOCIAL MEDIAMing LI; หมิง หลี; Suntaree Chotidilok; สุนทรี โชติดิลก; Silpakorn University; Suntaree Chotidilok; สุนทรี โชติดิลก; CHOTIDILOK_S2@SU.AC.TH; CHOTIDILOK_S2@SU.AC.TH