Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 5301-5310 of 5446 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
28THE DEVELOPMENT OF ANALYTICAL READING ABILITYAND READING HABIT OF PRATHOMSUKSA 4 STUDENTSUSING KWL PLUS TECHNIQUE  AND COACHINGBoonyanood SAMSALEE; บุณยนุช สามสาลี; Suwimon Saphuksri; สุวิมล สพฤกษ์ศรี; Silpakorn University; Suwimon Saphuksri; สุวิมล สพฤกษ์ศรี; SAPHUKSRI_S@SU.AC.TH; SAPHUKSRI_S@SU.AC.TH
28THE DEVELOPMENT OF PROBLEM SOLVING SKILLIN MATHEMATICS OF 3rd GRADE   STUDENTSUSING VEDIC MATHEMATICS TECHNIQUEChanapa JEENKRAM; ชนาภา จีนคร้าม; Suwimon Saphuksri; สุวิมล สพฤกษ์ศรี; Silpakorn University; Suwimon Saphuksri; สุวิมล สพฤกษ์ศรี; SAPHUKSRI_S@SU.AC.TH; SAPHUKSRI_S@SU.AC.TH
28FOOD FESTIVAL DESIGN BY EXPERIENCE ECONOMY THROUGH THEORY OF PLANNED BEHAVIOR OF FOOD TOURISTSPrinnaporn BUNRANGSEE; ปฤณพร บุญรังษี; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com
28DEVELOPMENT OF ANTECEDENT FACTOR MODEL OF BUSINESS CONTINUITY AND RESTAURANT BUSINESS INNOVATION OF HOTEL INDUSTRY IN THAILAND: A CASE STUDY OF DUSIT THANI (PUBLIC) COMPANY LIMITEDSathira MALASIN; สถิรา มะลาสิน; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; innjun@yahoo.com; innjun@yahoo.com
28DEVELOPMENT OF A SUSTAINABLE BUSINESS MANAGEMENT STRATEGY MODEL FOR THE COMMUNITY ENTERPRISE GROUP OF HANG RICE PRODUCT IN THE NORTHEASTERN REGIONPeeraya SUPSARN; พีรยา ทรัพยสาร; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; innjun@yahoo.com; innjun@yahoo.com
28ORGANIZATIONAL CAPABILITIES IN TECHNOLOGICAL COMPETENCY DEVELOPMENT FOR AVIATION BUSINESS EMPLOYEES IN DIGITAL ERAMaytinee VONGTHARAWAT; เมทินี วงศ์ธราวัฒน์; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; viroj_jade@hotmail.com; viroj_jade@hotmail.com
28Role of Corporate Governance and Profitability on Earnings Quality : Energy and Utilities Sector of Listed Companies in the Stock Exchange of ThailandPhatsaraporn TANTIWONGKOWIT; ภัสราภรณ์ ตันติวงศ์โกวิท; Panarat Panmanee; พนารัตน์ ปานมณี; Silpakorn University; Panarat Panmanee; พนารัตน์ ปานมณี; panarat.tu@gmail.com; panarat.tu@gmail.com
28MARKETING MIX FROM THE CUSTOMER’S POINT OF VIEW INFLUENCING THE CUSTOMER ENGAGEMENT IN REAL ESTSTE BUSINESS GROUPPhachara PRAPUNWATTANA; พชร ประพันธ์วัฒนะ; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
28DIGITAL TRANSFORMATION CAPABILITIES OF ORGANIZATIONS IN THAILAND PERSPECTIVES OF EMPLOYEES IN INNOVATIVE ORGANIZATION IN THAILANDSirikarn TANYAPIMONROJ; ศิริกาญจน์ ธัญพิมลโรจน์; Sirichai Deelers; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University; Sirichai Deelers; สิริชัย ดีเลิศ; deelers_s@silpakorn.edu; deelers_s@silpakorn.edu
28Event Marketing and the Corporate image towards the attitude and Consumers' Purchase Decision on Condominiums: A Case Study of Kave CondoPiyarat MAHITTHANONTH; ปิยะรัตน์ มหิทธานนท์; Sirichai Deelers; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University; Sirichai Deelers; สิริชัย ดีเลิศ; deelers_s@silpakorn.edu; deelers_s@silpakorn.edu