Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 5301-5310 of 5326 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
28EFFECTS OF LEARNING ACTIVITIES USING 4C INSTRUCTIONAL MODEL ON THE ROLE OF THE MONARCHY AND IMPORTANT EVENTS IN THAI HISTORY TO PROMOTE LEARNING SKILLS OF THE TENTH GRADE STUDENTSRatchanon INTARAPRUK; รัชชานนท์ อินทรพฤกษ์; Orapin Sirisamphan; อรพิณ ศิริสัมพันธ์; Silpakorn University; Orapin Sirisamphan; อรพิณ ศิริสัมพันธ์; osirisamphan@hotmail.com; osirisamphan@hotmail.com
28Model of success of village innovatorsin community management for sustainable developmentJamaree PRASUNIN; จามรี พระสุนิล; Nopporn Chantaranamchoo; นพพร จันทรนำชู; Silpakorn University; Nopporn Chantaranamchoo; นพพร จันทรนำชู; nopporncu@hotmail.com; nopporncu@hotmail.com
28The development of Imaginary story writing ability using Cooperative Learning and Art for Prathomsuksa 4 StudentsChanchira PHUTTHIMA; จันจิรา พุทธิมา; Cholticha Homfung; ชลธิชา หอมฟุ้ง; Silpakorn University; Cholticha Homfung; ชลธิชา หอมฟุ้ง; cholticha207@hotmail.com; cholticha207@hotmail.com
28Work motivation affecting Job satisfaction and Job performance effectiveness of employee of Provincial Waterworks Authority region 3 : The moderating role of Soft skillsJeerapat WONGTANASOMBUT; จีรภัทร วงศ์ธนสมบัติ; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
28Marketing Mix Factors affecting the satisfaction of Pet Expo Visitors Among Pet Humanization GroupThitiphan KASEMSUK; ฐิติพรรณ เกษมสุข; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
28The Mediating Role of Work Meaningfulness on the Relationship between Job Characteristics and Intention to Stay of the Employees of Pneumax Company LimitedChuda SRISASALAK; ชุดา ศรีศศลักษณ์; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
28Social Media Tourism Influencers: The Impact of Credibility on Attitudes and Behavioral IntentionsNattharaphan JINDAKUL; ณัฐทราภรรณ์ จินดากุล; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; Silpakorn University; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
28The Characteristics of innovation’s perception to Influence the Usage of Online Meeting Applications Amongst Generation Y’s Users in Bangkok.Songsit THETRUNGRUEANG; ทรงสิทธิ์ เทศรุ่งเรือง; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; Silpakorn University; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
28Innovative Service Robot Adoption using Service Quality Assessment in Five-Star Hotel in BangkokBoontawee JANTASUWAN; บุญทวี จันทสุวรรณ; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
28The influence of electronic word-of-mouth on brand awareness perceived quality and intention to purchase cosmetic products of customers in BangkokSaniwan WATTANANON; ศนิวาร วัฒนานนท์; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH