Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 5361-5370 of 5506 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
28Social Media Tourism Influencers: The Impact of Credibility on Attitudes and Behavioral IntentionsNattharaphan JINDAKUL; ณัฐทราภรรณ์ จินดากุล; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; Silpakorn University; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
28The Characteristics of innovation’s perception to Influence the Usage of Online Meeting Applications Amongst Generation Y’s Users in Bangkok.Songsit THETRUNGRUEANG; ทรงสิทธิ์ เทศรุ่งเรือง; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; Silpakorn University; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
28Innovative Service Robot Adoption using Service Quality Assessment in Five-Star Hotel in BangkokBoontawee JANTASUWAN; บุญทวี จันทสุวรรณ; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
28The influence of electronic word-of-mouth on brand awareness perceived quality and intention to purchase cosmetic products of customers in BangkokSaniwan WATTANANON; ศนิวาร วัฒนานนท์; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
28THE IMPACT OF APPLICATION TFRS 16 : LEASE OF THE COMPANY LISTED IN STOCK EXCHANGE OF THAILANDPatsuda YAMPRAM; ภัทรสุดา แย้มพราหม; Phornpravee Chansuwan; พรปรวีณ์ ชาญสุวรรณ; Silpakorn University; Phornpravee Chansuwan; พรปรวีณ์ ชาญสุวรรณ; Chansuwan_P@su.ac.th; Chansuwan_P@su.ac.th
28Factors Affecting Satisfaction of Generation Y Consumers, Word of Mouth, and Re-Purchase Intention toward Mobile Application Food Delivery Service: A Case Study of the LinemanPassakorn JEARJAMROON; พัสกร เจียจำรูญ; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
22Guideline for Entrepreneur Practice to Comply Foods Good Manufacturing Practice: Samut Songkhram Case StudyKomtuan KOMVUTTIKARN; คมทวน คมวุฒิการ; Rapeepun Chalongsuk; ระพีพรรณ ฉลองสุข; Silpakorn University; Rapeepun Chalongsuk; ระพีพรรณ ฉลองสุข; CHALONGSUK_R@su.ac.th; CHALONGSUK_R@su.ac.th
28Sugar Industry of Thailand and Impacts on Economy and Society,A.D. 1961 – 2021.Pachara INWONGSAKORN; พชร อินทร์วงศกร; Puengthip Kaittishakul; พวงทิพย์ เกียรติสหกุล; Silpakorn University; Puengthip Kaittishakul; พวงทิพย์ เกียรติสหกุล; KIATTISAHAKUL_P@SU.AC.TH; KIATTISAHAKUL_P@SU.AC.TH
28The study of atmospheric carbon dioxide concentration using ground-based and satellite data in Thailand and TaiwanUdomphan NACKSRIPHOD; อุดมพรรณ นาคศรีโพด; Korntip Tohsing; กรทิพย์ โต๊ะสิงห์; Silpakorn University; Korntip Tohsing; กรทิพย์ โต๊ะสิงห์; korntip@su.ac.th; korntip@su.ac.th
28KITA NIPHON CHOLAMAK: THE CREATIVE RESEARCH BASED ON CHANT MELODIES OF THAILAND’S ROYAL BARGE PROCESSIONOnravadee THANACHAN; อรวดี ธนะจันทร์; Pimchanok Suwannathada; พิมพ์ชนก สุวรรณธาดา; Silpakorn University; Pimchanok Suwannathada; พิมพ์ชนก สุวรรณธาดา; spimchanok2510@gmail.com; spimchanok2510@gmail.com