Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 321-330 of 380 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
4Human Resource Competency Standard Elements of Concert BusinessRujipas BOONSOMRAT; รุจิภาส บุญสำเร็จ; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
4SERVICE QUALITY FACTORS, FOOD QUALITY AND PRICE VALUE ON CUSTOMER SATISFACTION AND REVISIT INTENTION OF CUSTOMERS IN BANGKOKSarinyo SODSEE; สริณโญ สอดสี; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
4Characteristics and Leadership of Social Entrepreneurs Influencing The Effectiveness of Social EnterpriseSupavitar KOOLAUPPAHARD; สุภาวิตา กุลอุปฮาด; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
4The Development of Capabilities Needed for Organizers to Create Own Exhibitions toward Business SustainabilitySuhbpong SMITHTUN; สืบพงษ์ สมิตทันต์; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
4THE INFLUENCE OF CAUSAL FACTORS AFFECTING DEVIANT WORKPLACE BEHAVIOR ON FREIGHT FORWARDING BUSINESS'S EMPLOYEESChayanid JIWMONGKHONCHAI; ชญานิศ จิวมงคลชัย; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
4Reduction waste by Lean in warehouse process affect to business performance in ThailandJetthana PHATTHARAPHONGMANEE; เจตธนะ ภัทรพงศ์มณี; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; taninrata@gmail.com; taninrata@gmail.com
4The organization change factors and ecosystem factors affecting the resilient organization and work adjustment of banking business officersSurassawadee JUNSOONTORN; สุรัสวดี จันทร์สุนทร; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; taninrata@gmail.com; taninrata@gmail.com
4THE RAISING OF SMALL LODGING BUSINESS NETWORKING FOR SUSTAINABILITY CRISIS MANAGEMENT IN PRANBUI, PRAVHUAP KHIRI KHANChissanu AIAMSSARD; ชิษณุ เอี่ยมสะอาด; Rachanon Taweephol; ระชานนท์ ทวีผล; Silpakorn University; Rachanon Taweephol; ระชานนท์ ทวีผล; rachanon@ms.su.ac.th; rachanon@ms.su.ac.th
4THE ROLE OF SOCIAL MEDIA MARKETING AND BRAND EXPERIENCE STRATEGIES AFFECTING ON BRAND LOYALTY THROUGH CUSTOMER BRAND ENGAGEMENT AND BRAND EQUITY OF INSTANT NOODLES PRODUCTSSirilak KITSOPA; ศิริลักษณ์ กิจโสภา; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
4Acceptance of Service Innovation Influencing Bank Employees' Work Efficiency at Bangkok Bank, Pathum Thani Branch, amidst the COVID-19 PandemicNichada NOPPHARAT; ณิชาดา นพรัตน์; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com