Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 351-360 of 380 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
4Influence of Online Marketing Communication Strategies with Content Affecting Decision and Consumer Engagement to Buy Products at Thonburi Fresh Market.Nicharee SURIYACHAIMANEKUL; ณิชชารีย์ สุริยชัยมณีกุล; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
4INFLUENCE OF PERCEIVED EXTERNAL ENVIRONMENTS AND ENTREPRENEUR CHARACTERISTICS AFFECTING THE COMPETITIVE ADVANTAGE AND THE SUCCESSFUL OPERATION OF NAM-HOM COCONUT FARMERS IN RATCHABURI PROVINCEWorarat SUPHAMONGKHONCHAI; วรรัตน์ ศุภมงคลชัย; Phrutsaya Piyanusorn; ภฤศญา ปิยนุสรณ์; Silpakorn University; Phrutsaya Piyanusorn; ภฤศญา ปิยนุสรณ์; PIYANUSORN_P@SU.AC.TH; PIYANUSORN_P@SU.AC.TH
4Intention to Stay of Generation Y Government Officer in The Revenue Department: The Mediating Role of Employee EngagementPhornpailin JOHKHAO; พรไพลิน เจาะขาว; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
4FACTORS OF DIGITAL LITERACY AND ACCEPTANCE OF TECHNOLOGY INFLUENCING DECISION TO BUY DIGITAL LOTTERY TICKETS. THROUGH THE "PAOTANG" APPLICATION OF CONSUMERS IN BANGKOKNatipas JUNTRASORN; นธิภาส จันทรศร; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com
4SOCIAL CONSTRUCTION OF MEANING, SOURCE OF MEANING AND GUIDELINES FOR CHOOSING HEALTHY CAFE SERVICES IN BANGKOKAnongnut THRONGAROM; อนงนุช ทรงอารมย์; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; Silpakorn University; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; parinya.r@ms.su.ac.th; parinya.r@ms.su.ac.th
4A Causal Relationship Model of Entrepreneurial Orientation Market Orientation and Learning Orientation Influence of Business Performance of Transportation in the Eastern Region of ThailandThanaporn THONGNARONG; ธนพร ทองณรงค์; Chongrug Pariwatnanont; จงรัก ปริวัตรนานนท์; Silpakorn University; Chongrug Pariwatnanont; จงรัก ปริวัตรนานนท์; PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH; PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH
4The structure relationship of entrepreneurial orientation marketing capability and innovation management influence of firm performance of small and medium enterprises in the lower central region of Thailand Sasita NAKPUNTAWONG; ศศิตา นาคพันธวงศ์; Chongrug Pariwatnanont; จงรัก ปริวัตรนานนท์; Silpakorn University; Chongrug Pariwatnanont; จงรัก ปริวัตรนานนท์; PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH; PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH
24A new positioning strategy driven by green business of environmental friendly restaurant operatorsSupawadee THONGPAK; สุภาวดี ธงภักดิ์; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; innjun@yahoo.com; innjun@yahoo.com
24Factors and consequences of personnel’s knowledge sharing and creativity affiliated with the commercial bank in the western part of ThailandDollawich TUBTIMDANG; ดลวิชญ์ ทับทิมแดง; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
24Attitudes and Experiences of Generation Y Consumers in Bangkok Affecting Faith-Based Product and Service Purchases through Online ChannelOnsupak PHATWANG; อรสุภัค ผัดวัง; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com