Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 351-360 of 380 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
33
34
35
36
37
38
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
4
Influence of Online Marketing Communication Strategies with Content Affecting Decision and Consumer Engagement to Buy Products at Thonburi Fresh Market.
Nicharee SURIYACHAIMANEKUL
;
ณิชชารีย์ สุริยชัยมณีกุล
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
jitchumkate@gmail.com
;
jitchumkate@gmail.com
4
INFLUENCE OF PERCEIVED EXTERNAL ENVIRONMENTS AND ENTREPRENEUR CHARACTERISTICS AFFECTING THE COMPETITIVE ADVANTAGE AND THE SUCCESSFUL OPERATION OF NAM-HOM COCONUT FARMERS IN RATCHABURI PROVINCE
Worarat SUPHAMONGKHONCHAI
;
วรรัตน์ ศุภมงคลชัย
;
Phrutsaya Piyanusorn
;
ภฤศญา ปิยนุสรณ์
;
Silpakorn University
;
Phrutsaya Piyanusorn
;
ภฤศญา ปิยนุสรณ์
;
PIYANUSORN_P@SU.AC.TH
;
PIYANUSORN_P@SU.AC.TH
4
Intention to Stay of Generation Y Government Officer in The Revenue Department: The Mediating Role of Employee Engagement
Phornpailin JOHKHAO
;
พรไพลิน เจาะขาว
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
4
FACTORS OF DIGITAL LITERACY AND ACCEPTANCE OF TECHNOLOGY INFLUENCING DECISION TO BUY DIGITAL LOTTERY TICKETS. THROUGH THE "PAOTANG" APPLICATION OF CONSUMERS IN BANGKOK
Natipas JUNTRASORN
;
นธิภาส จันทรศร
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
pasunon@gmail.com
;
pasunon@gmail.com
4
SOCIAL CONSTRUCTION OF MEANING, SOURCE OF MEANING AND GUIDELINES FOR CHOOSING HEALTHY CAFE SERVICES IN BANGKOK
Anongnut THRONGAROM
;
อนงนุช ทรงอารมย์
;
Parinya Roonpho
;
ปริญญา หรุ่นโพธิ์
;
Silpakorn University
;
Parinya Roonpho
;
ปริญญา หรุ่นโพธิ์
;
parinya.r@ms.su.ac.th
;
parinya.r@ms.su.ac.th
4
A Causal Relationship Model of Entrepreneurial Orientation Market Orientation and Learning Orientation Influence of Business Performance of Transportation in the Eastern Region of Thailand
Thanaporn THONGNARONG
;
ธนพร ทองณรงค์
;
Chongrug Pariwatnanont
;
จงรัก ปริวัตรนานนท์
;
Silpakorn University
;
Chongrug Pariwatnanont
;
จงรัก ปริวัตรนานนท์
;
PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH
;
PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH
4
The structure relationship of entrepreneurial orientation marketing capability and innovation management influence of firm performance of small and medium enterprises in the lower central region of Thailand
Sasita NAKPUNTAWONG
;
ศศิตา นาคพันธวงศ์
;
Chongrug Pariwatnanont
;
จงรัก ปริวัตรนานนท์
;
Silpakorn University
;
Chongrug Pariwatnanont
;
จงรัก ปริวัตรนานนท์
;
PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH
;
PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH
24
A new positioning strategy driven by green business of environmental friendly restaurant operators
Supawadee THONGPAK
;
สุภาวดี ธงภักดิ์
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
innjun@yahoo.com
;
innjun@yahoo.com
24
Factors and consequences of personnel’s knowledge sharing and creativity affiliated with the commercial bank in the western part of Thailand
Dollawich TUBTIMDANG
;
ดลวิชญ์ ทับทิมแดง
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
24
Attitudes and Experiences of Generation Y Consumers in Bangkok Affecting Faith-Based Product and Service Purchases through Online Channel
Onsupak PHATWANG
;
อรสุภัค ผัดวัง
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
jitchumkate@gmail.com
;
jitchumkate@gmail.com
Discover
Author
1
Denchai Artidcharoenchai
Subject
24
Administrative and support servic...
18
Management and administration
13
ส่วนประสมทางการตลาด
11
Marketing Mix
10
การตัดสินใจซื้อ
10
คุณภาพการบริการ
9
Other service activities
9
Service Quality
9
การยอมรับเทคโนโลยี
8
Accommodation and food service ac...
.
next >
Date issued
51
2023
33
2022
18
2021
50
2020
68
2019
1
2018
1
2016