Browsing by Subject Accommodation and food service activities

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 19 of 19
Issue DateTitleAuthor(s)
22Creative Food Innovations with Cannabis-containing FoodCreating an Improved Consumer Experience Towards Enhancing Business Opportunities for Restaurant Operators in Boutique HotelsTharnupat JITHPAKDEEPORNRAT; ฐาณุพัชช์ จิตภักดีภรรัชต์; RACHANON TAWEEPHOL; ระชานนท์ ทวีผล; Silpakorn University; RACHANON TAWEEPHOL; ระชานนท์ ทวีผล; rachanon@ms.su.ac.th; rachanon@ms.su.ac.th
28THE CREATIVE INNOVATION MODEL WITH BRAND EXPERIENCE TO CUSTOMER LOYALTY OF NEW ERA POSHTEL ENTREPRENEURSDaorung FAKTHONG; ดาวรุ่ง ฟักทอง; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; innjun@yahoo.com; innjun@yahoo.com
4DESTINATION BRANDING MODEL DEVELOPMENT TO A COMPETITIVE ADVANTAGE FOR THE MICE INDUSTRY IN THAILANDNithikittikarn HEMSUWAN; นิธิกิตติกานต์ เหมสุวรรณ์; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
28DEVELOPMENT OF ANTECEDENT FACTOR MODEL OF BUSINESS CONTINUITY AND RESTAURANT BUSINESS INNOVATION OF HOTEL INDUSTRY IN THAILAND: A CASE STUDY OF DUSIT THANI (PUBLIC) COMPANY LIMITEDSathira MALASIN; สถิรา มะลาสิน; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; innjun@yahoo.com; innjun@yahoo.com
4Effect of Adding Basil seed powder on Gluten-Free Sourdough Bread Made from Rice Flour, Tapioca Starch and Corn FlourNatthawut SITTHANAKARIN; ณัฐวุฒิ สิทธานครินทร์; Doungjai Thirathumthavorn; ดวงใจ ถิรธรรมถาวร; Silpakorn University; Doungjai Thirathumthavorn; ดวงใจ ถิรธรรมถาวร; thdoungjai@yahoo.com; thdoungjai@yahoo.com
4FACTORS INFLUENCING SATISFACTION, REPURCHASE INTENTION AND ELECTRONIC WORD-OF-MOUTH COMMUNICATION OF CUSTOMERS TO PHAI KHWANG RESTAURANT, SUPHANBURI PROVINCESurapong WANTANAKUL; สุรพงษ์ วรรธนะกุล; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
28FOOD FESTIVAL DESIGN BY EXPERIENCE ECONOMY THROUGH THEORY OF PLANNED BEHAVIOR OF FOOD TOURISTSPrinnaporn BUNRANGSEE; ปฤณพร บุญรังษี; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com
4GREEN SERVICE QUALITY MANAGEMENT STRATEGYOF HOTEL BUSINESS IN THAILANDSupichet TONG-ON; สุพิเชษฐ์ ตองอ่อน; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; viroj_jade@hotmail.com; viroj_jade@hotmail.com
4Guideline of Outsourcing Company’s Creative Human Resource Management during the Covid-19 Crisis, Case Study : Magnolias Waterfront Residences ICONSIAMYharnartouch MINGMONGKOLCHAISIN; ญาณทัศน์ มิ่งมงคลชัยศีล; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; Silpakorn University; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; parinya.r@ms.su.ac.th; parinya.r@ms.su.ac.th
28Guidelines for development of healthy Chinese Banquet Business in Nakhon PathomYuwarin PANJASIRIWIT; ยุวรินทร์ ปัญจสิริวิทย์; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; Silpakorn University; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
4Impact and Adjustment of Food and Beverage Restaurant Business Operation At COVID-19 Crisis SituationTanawat MANGWAHA; ธนวรรธน์ เหม่งเวหา; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; innjun@yahoo.com; innjun@yahoo.com
28Key Success Factors for organizing Events of the Thailand Sustainable Event Management Standard (TSEMS) 5 Stars Hotels in BangkokPunnaporn WONGJUNPEN; ปัณพร วงษ์จันทร์เพ็ญ; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
4Marketing Mix Factors Affecting Selection of Seminar Room Services of 4-Star Hotels in Bangkok, after the COVID-19 pandemic. Natcha RIABROY; ณัชชา เรียบร้อย; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; boonmeesrisanga_m@su.ac.th; boonmeesrisanga_m@su.ac.th
4THE MODEL DEVELOPMENT OF A NEW IDENTITY OF GLAMPING WITHIN THE CONTEXT OF WORLD HERITAGE TOURISM IN THAILANDKunkaew KHLAIKAEW; กุลแก้ว คล้ายแก้ว; Kanit Kheovichai; คณิต เขียววิชัย; Silpakorn University; Kanit Kheovichai; คณิต เขียววิชัย; KHEOVICHAI_K@SU.AC.TH; KHEOVICHAI_K@SU.AC.TH
22A Potential Development on Ecological Friendly Tourism for RecreationalVehicles of Tourism Attraction in ThailandPattraporn TIPMONGKOL; ภัทราพร ทิพย์มงคล; Rachanon Taweephol; ระชานนท์ ทวีผล; Silpakorn University; Rachanon Taweephol; ระชานนท์ ทวีผล; rachanon@ms.su.ac.th; rachanon@ms.su.ac.th
4THE RAISING OF SMALL LODGING BUSINESS NETWORKING FOR SUSTAINABILITY CRISIS MANAGEMENT IN PRANBUI, PRAVHUAP KHIRI KHANChissanu AIAMSSARD; ชิษณุ เอี่ยมสะอาด; Rachanon Taweephol; ระชานนท์ ทวีผล; Silpakorn University; Rachanon Taweephol; ระชานนท์ ทวีผล; rachanon@ms.su.ac.th; rachanon@ms.su.ac.th
4The Relationship between Prevention and Appraisal Cost, Failure Cost and Performance in the Hospitality BusinessChanittha SONLEE; ชนิษฐา สนหลี; Issaraporn Thanupon; อิสราภรณ์ ทนุผล; Silpakorn University; Issaraporn Thanupon; อิสราภรณ์ ทนุผล; thanupon_i@su.ac.th; thanupon_i@su.ac.th
4SERVICE QUALITY FACTORS, FOOD QUALITY AND PRICE VALUE ON CUSTOMER SATISFACTION AND REVISIT INTENTION OF CUSTOMERS IN BANGKOKSarinyo SODSEE; สริณโญ สอดสี; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
4SOCIAL CONSTRUCTION OF MEANING, SOURCE OF MEANING AND GUIDELINES FOR CHOOSING HEALTHY CAFE SERVICES IN BANGKOKAnongnut THRONGAROM; อนงนุช ทรงอารมย์; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; Silpakorn University; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; parinya.r@ms.su.ac.th; parinya.r@ms.su.ac.th