Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Subject Marketing Mix
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 14 of 14
Issue Date
Title
Author(s)
12
Buying behavior of customers in Ratchaburi
Boriphat BUTNAK
;
บริพัตร บุตรนาค
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
The Canonical Correlation Analysis Between Marketing Mix and Decision Factors to choosing ShopUp website service of Netdesign Host Company Limited
Nid PRASERTPHOL
;
นิจ ประเสริฐผล
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Consumer's behaviors in buying secondhand car in Lopburi province
Kundach SIRIPHAP
;
กุญช์เดชณ์ ศิริภาพ
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
CUSTOMERS BEHAVIOR IN HOUSING LOAN SERVICE USAGE OF GOVERNMENT SAVINGS BANK CUSTOMERS IN NAKHON PRATHOM PROVINCE
Rukchanok RERKANGKARN
;
รักชนก ฤกษ์อังคาร
;
SIRICHAI DEELERS
;
สิริชัย ดีเลิศ
;
Silpakorn University. Management Sciences
26
FACTORS AFFECTING DECISION MAKING OF SELF-EMPLOYED TO BE INSURED UNDER SECTION 40 OF THE SOCIAL SECURITY ACTCASE STUDY : RATCHABURI PROVINCE
Chamaiporn UPA
;
ชไมพร อุปะ
;
Krisada Pornprapa
;
กฤษฎา พรประภา
;
Silpakorn University. Management Sciences
10
Factors Affecting the Behavior of Choosing to Use the Modern Trade of People in Banpong District Ratchaburi Province
Sirapat PHUTTI
;
สิรภัทร พุตติ
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University. Management Sciences
10
The factors that impact dormitory rental decision in Krathumban, Samutsakorn
Chitchanok KANSING
;
ชิดชนก กันสิงห์
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
Influences of the marketing mix and online Marketing communication tools that affected on consumer perception of purchasing decision via the online store
Atit WONGWAITRAKARN
;
อาทิตย์ ว่องไวตระการ
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
Marketing Mix Factors Affecting Selection of Seminar Room Services of 4-Star Hotels in Bangkok, after the COVID-19 pandemic.
Natcha RIABROY
;
ณัชชา เรียบร้อย
;
Manassinee Boonmeesrisa-Nga
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University
;
Manassinee Boonmeesrisa-Nga
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
boonmeesrisanga_m@su.ac.th
;
boonmeesrisanga_m@su.ac.th
12
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE GOVERNMENT SAVINGS BANK’S CUSTOMER DECISION IN USING CREDIT CARD BANGLEN BRANCH NAKHON PATHOM
Nachwicha SAMBOONTIANG
;
ณัชวิชา สามบุญเที่ยง
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKHONPATHOM PROVINCE
Montira NOYJEEN
;
มณทิรา น้อยจีน
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
26
PURCHASING GOODS BEHAVIOR THROUGH FACEBOOK LIVE APPLICATION CASE STUDY : RESERVE ROOM SHARE BEAUTIFUL DRESSES LIGHT PRICE BY NANG-NOO-BAISHA FANPAGE
Ornanong KHIAOCHAAON
;
อรอนงค์ เขียวฉอ้อน
;
Krisada Pornprapa
;
กฤษฎา พรประภา
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
The Study of Marketing Mix for Harp’s Trading toward Thai Customers
Akrapong AKRAPRAM
;
อัครพงศ์ อัครพราหมณ์
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University. Music
17
Studying the Music Buying Behavior for Marketing Strategy on Older People in Yangon, Republic of the Union of Myanmar
Thet Zaw AUNG
;
THET ZAW AUNG
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University. Music