Browsing by Subject Marketing Mix

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
12Buying behavior of customers in Ratchaburi Boriphat BUTNAK; บริพัตร บุตรนาค; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12The Canonical Correlation Analysis Between Marketing Mix and Decision Factors to choosing ShopUp website service of Netdesign Host Company LimitedNid PRASERTPHOL; นิจ ประเสริฐผล; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
12Consumer's behaviors in buying secondhand car in Lopburi provinceKundach SIRIPHAP; กุญช์เดชณ์ ศิริภาพ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17CUSTOMERS BEHAVIOR IN HOUSING LOAN SERVICE USAGE  OF GOVERNMENT SAVINGS BANK CUSTOMERS  IN NAKHON PRATHOM PROVINCERukchanok RERKANGKARN; รักชนก ฤกษ์อังคาร; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences
26FACTORS AFFECTING DECISION MAKING OF SELF-EMPLOYED TO BE INSURED UNDER SECTION 40 OF THE SOCIAL SECURITY ACTCASE STUDY : RATCHABURI PROVINCEChamaiporn UPA; ชไมพร อุปะ; Krisada Pornprapa; กฤษฎา พรประภา; Silpakorn University. Management Sciences
10Factors Affecting the Behavior of Choosing to Use the Modern Trade of People in Banpong District Ratchaburi ProvinceSirapat PHUTTI; สิรภัทร พุตติ; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
10The factors that impact dormitory rental decision in Krathumban, SamutsakornChitchanok KANSING; ชิดชนก กันสิงห์; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
17Influences of the marketing mix and online Marketing communication tools that affected on consumer perception of purchasing decision via the online storeAtit WONGWAITRAKARN; อาทิตย์ ว่องไวตระการ; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
4Marketing Mix Factors Affecting Selection of Seminar Room Services of 4-Star Hotels in Bangkok, after the COVID-19 pandemic. Natcha RIABROY; ณัชชา เรียบร้อย; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; boonmeesrisanga_m@su.ac.th; boonmeesrisanga_m@su.ac.th
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE GOVERNMENT SAVINGS BANK’S CUSTOMER DECISION IN USING CREDIT CARD BANGLEN BRANCH NAKHON PATHOMNachwicha SAMBOONTIANG; ณัชวิชา สามบุญเที่ยง; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKHONPATHOM PROVINCEMontira NOYJEEN; มณทิรา น้อยจีน; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
26PURCHASING GOODS BEHAVIOR THROUGH FACEBOOK LIVE APPLICATION CASE STUDY : RESERVE ROOM SHARE BEAUTIFUL DRESSES LIGHT PRICE BY NANG-NOO-BAISHA FANPAGEOrnanong KHIAOCHAAON; อรอนงค์ เขียวฉอ้อน; Krisada Pornprapa; กฤษฎา พรประภา; Silpakorn University. Management Sciences
17The Study of Marketing Mix for Harp’s Trading toward Thai Customers Akrapong AKRAPRAM; อัครพงศ์ อัครพราหมณ์; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
17 Studying the Music Buying Behavior for Marketing Strategy on Older People in Yangon, Republic of the Union of MyanmarThet Zaw AUNG; THET ZAW AUNG; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music