Browsing by Author Silpakorn University. Management Sciences

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 275 to 294 of 395 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
17MODEL AND STRATEGIES  FOR SPORTS TOURISM MANAGEMENT  OF THE WESTERN REGION TO PREPARE FOR THAILAND 4.0Prapatsorn MEENOI; ประภัสสร มีน้อย; Narin Sungrugsa; นรินทร์ สังข์รักษา; Silpakorn University. Management Sciences
17Model and strategy, bussiness operations of Ducks Egg Farm in Photharam, RatchaburiNutthasasi NILNORASRI; ณัฏฐศศิ นิลนรศรี; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
18Model of Big Data Application for Performance Improvement to Smart Factory in ThailandChinnaphat INGKAPRADIT; ชินภัทร อิงคะประดิษฐ์; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences
29The Model of Strategic Change Capability for Development Small and Medium Enterprises (SMEs) in Thailand to Sustainability.Phongsakorn AMSA-ARD; พงศกร เอี่ยมสอาด; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
1THE MODEL OF TOURIST LOCAL FOOD DESTINATION IMAGE IN THAILANDNanoln DANGSUNGWAL; ณนนท์ แดงสังวาลย์; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
17MODELS AND MARKETING STRATEGIES FOR LOCAL GASTRONOMY TOURISM IN EASTERN SEABOARD AREA IN THE CONTEXT OF THAILAND 4.0 Yada CHOPTHAMDEE; ญาดา ชอบทำดี; Narin Sungrugsa; นรินทร์ สังข์รักษา; Silpakorn University. Management Sciences
12MODELS AND STRATEGIES FOR CREATIVE DISTRICT MANAGEMENTIN PHETCHBURI PROVINCE IN THE CONTEXT OF THAILAND 4.0Lapassarada SAHATSAPAS; ลภัสรดา สหัสสพาศน์; Narin Sungrugsa; นรินทร์ สังข์รักษา; Silpakorn University. Management Sciences
18MOTIVATION AFFECTING INTENTION TO LEAVE OF EMPLOYEES IN THE HEAD OFFICE OF A COMMERCIAL BANKSanhajutha CHOMPUNUCH; สัณหจุฑา ชมภูนุช; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
1Motivation And Employee’s Royalty Affecting to Employee ISmall Organization Case Study: Zhongfu (Bangkok) Company LimitedPhichet SIMCHAROEN; พิเชษฐ์ ซิ้มเจริญ; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; Silpakorn University. Management Sciences
26Motivation and Service Quality which have an Impact on Gen Y Consumer's Loyalty towards E-Retailing ApplicationKessaraporn RAKSASAT; เกษราพร รักษาสัตย์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
26Motivation and Tourism Elements Effecting Internet Tourism Information Seeking Behaviors of Tourists in Bangkok Siriporn PONGLEE; ศิริภรณ์ พงศ์ลี้; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
10THE MULTI-GROUP ANALYSIS OF THE PERFORMANCE MODEL OF GOVERNMENT HOSPITAL NURSES IN BANGKOKNorachai NA WICHIAN; นรชัย ณ วิเชียร; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
10Narrative of lady’s shoes wholesale entrepreneurin sampeng market  samphantawong BangkokSilpchai KASEMTAWIN; ศิลป์ชัย เกษมเทวินทร์; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
12Need and Motivation which Affected Quality of Life of Government Officials in Amphur Muang, Kanchanaburi Province.Jutamat SANGCHAI; จุฑามาศ แสงฉาย; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
26NEEDS FOR SOCIAL WELFARE SERVICES AMONG ELDERLY PERSONSIN TAKRAM-EN SUBDISTRICT ADMINISTRATIVE ORGANIZATION,THA MAKA DISTRICT, KANCHANABURI PROVINCEParichat PHANPHAKDEE; ปาริฉัตร พันธุ์ภักดี; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
12NETWORK MANAGEMENT CAPABILITIES FOR SUSTAINABLE PERFORMANCE OF COMMUNITY BASED TOURISM NETWORKS GROUP IN THE SOUTH OF THAILANDChantawan ENGCHUAN; ฉันทวรรณ เอ้งฉ้วน; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12NETWORK MANAGEMENT OF CONSTRUCTION CONTRACTORS IN NAKHON PATHOM PROVINCE              Nuttamon IMSOMBAT; นัทธมน อิ่มสมบัติ; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
26Omni Channel Marketing Affecting the Purchase Decisions  from Suan Dusit Home BakeryChatchaporn KLANGCHOM; ชัชฌาพร กลางโฉม; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
12ONLINE MARKETING COMMUNICATION STRATEGY AND VALUE ADDED OF COSMECEUTICALS BUSINESSVilaiporn SAMPAOTONG; วิไลภรณ์ สำเภาทอง; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
2Operating guidelines for success in cooperation between Community leader and Local Administrative Organization. Case Study : Bangsakae Subdistrict Administrative Organization Bang Khonthi District Samut Songkhram ProvincePisit BUNTHANORM; พิสิษฐ์ บุญถนอม; PARINYA ROONPHO; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; Silpakorn University. Management Sciences