Browsing by Author จิตพนธ์ ชุมเกตุ

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
12Analysis of Welfare Requirement Realted to Life Planning  Behavior  of Krungthai Bank Employees in the Western RegionWanlapha BUBPHA; วัลลภา บุบผา; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
24Attitudes and Experiences of Generation Y Consumers in Bangkok Affecting Faith-Based Product and Service Purchases through Online ChannelOnsupak PHATWANG; อรสุภัค ผัดวัง; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
17Behavior and Motivation Affecting A Decision Making in Traveling and Choosing Accommodation of Big Bike Users in Amphur Hua Hin, Prachuapkhirikhan ProvinceWeerapong CHOOVONGVAN; วีรพงศ์ ชูวงษ์วาลย์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
10Behavior and Pattern of Searching via Google Search for Online Purchasing of Consumers in BangkokApiwat AMMARAPAL; อภิวัฒน์ อัมรปาล; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
12Comparison of customer acceptance of online transaction innovation Krung Thai Bank and Kasikorn BankPunyapat TONUM; ปุณยพัฒน์ โตนุ่ม; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
26Experience and Technology Acceptance of Post-Retirement People in Bangkok and Metropolitan Area that Affected Willingness to Use E-BookBanthita NOCHOT; บัณฑิตา โนโชติ; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
17FACTORS AFFECTED TO CUSTOMER LOYALTY TOWARD LOONNYSTORE Angsamalak THAISOM; อังก์สมาลักษณ์ ไทยสม; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
17Factors Affecting "DUCATI" Brand Loyalty of Consumers in Bangkok Metropolitan RegionPraphatson MANGGONGIM; ประภัสสร มังกรกิม; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
4Influence of Online Marketing Communication Strategies with Content Affecting Decision and Consumer Engagement to Buy Products at Thonburi Fresh Market.Nicharee SURIYACHAIMANEKUL; ณิชชารีย์ สุริยชัยมณีกุล; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
26Marketing Strategies Affecting Tops Online Customer EngagementWiraporn WITOONPISARNSIN; วิราภรณ์ วิฑูรย์พิศาลศิลป์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
26Motivation and Service Quality which have an Impact on Gen Y Consumer's Loyalty towards E-Retailing ApplicationKessaraporn RAKSASAT; เกษราพร รักษาสัตย์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
12Need and Motivation which Affected Quality of Life of Government Officials in Amphur Muang, Kanchanaburi Province.Jutamat SANGCHAI; จุฑามาศ แสงฉาย; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
12Psychological Factors That Affected the Decision to Purchasea life insurance. To Limit of Credit with Krung Thai Bank Public Company Limited. In Phetchaburi Province. Nuttawat VISITDUMRONGKUL; ณัฐวัฐ วิสิษฐดำรงค์กุล; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
10Service Innovation which Affected the Acceptance of Car Parking Application of Users in BangkokChanidapa KHUMRAHONG; ชนิดาภา ขำระหงษ์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences