Browsing by Author Silpakorn University. Management Sciences

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 267  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
105A Marketing Strategy and Customers Decision to Buy Organic GoodsKotchawan WETCHAPITAK; กชวรรณ เวชชพิทักษ์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12The Adaptation of Farmers to Drought Situation in Banphai - Jarakae Community, Bang Len District, Nakorn Pathom Province Pintippa SONTHISUWANNAKUN; พินธ์ทิพภา สนธิสุวรรณกุล; SAWANYA THAMMAAPIPON; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
12ALLIANCE STRATEGIC COMPETENCY OF TOUR BUSINESSES IN THAILANDKanlaya SWANGKONG; กัลยา สว่างคง; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12Analysis of Welfare Requirement Realted to Life Planning  Behavior  of Krungthai Bank Employees in the Western RegionWanlapha BUBPHA; วัลลภา บุบผา; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
17ANTECEDENTS AND CONSEQUENCE OF BANGKOK BANK EMPLOYEE INNOVATIVE BEHAVIOR IN NAKORN PATHOMKaewta SORNADISAK; แก้วตา ศรอดิศักดิ์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
12The Antecedents and Consequence of Goal Commitment of Provincial Electricity Authority (Central Area) EmployeesPiya SEAMTONG; ปิยะ เสียมทอง; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
12Application Development Through Characteristics Needed to Support Internal Communication of the Sugar Industry Group in Bangkok.Sasawan GLEEBBUNJONG; ศศวรรณ กลีบบรรจง; Wutthichai Arakpothchong; วุฒิชัย อารักษ์โพชฌงค์; Silpakorn University. Management Sciences
10The association between business preparation of SMEs and business ecosystem that related to the startup firm in ThailandTontakan TANGBORIBOONSUK; ต้นตระการ ตั้งบริบูรณ์สุข; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
12ATTITUDE AND WORTHINESS FACTORS RELATED TO LIFE INSURANCE OF KASIKORNBANK'S CUSTOMERS Dolchanok NASUA; ดลชนก นะเสือ; Taninrat Rattanapongpinyo; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
17Automobile Buying Behavior of Consumers in Nakhon PathomTeerapat BOONYA-ARAK; ธีรพัฒน์ บุญญอารักษ์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12BABY BOOMERS AND THEIR SHOPPING BEHAVIORS: THE DECISION PROCESS TO PURCHASE ALL PRODUCT THROUGH SOCIAL MEDIAThanyalak SUMANANUSORN; ธัญลักษณ์ สุมนานุสรณ์; Sira    sriyothin Sriyothin; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University. Management Sciences
12Behavior and knowledge of people in electronic waste management A case study of Huapoa Sub-district, Ratchaburi ProvinceApinya KITKERDSAENG; อภิญญา กิจเกิดแสง; SAWANYA THAMMAAPIPON; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
17Behavior and Motivation Affecting A Decision Making in Traveling and Choosing Accommodation of Big Bike Users in Amphur Hua Hin, Prachuapkhirikhan ProvinceWeerapong CHOOVONGVAN; วีรพงศ์ ชูวงษ์วาลย์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
29BEHAVIOR AND PERCEPTION OF THE ELDERLY RIGHTS THROUGH SOCIAL NETWORKSWaratchaya TIPMALAI; วรัชญา ทิพย์มาลัย; SAWANYA THAMMAAPIPON; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
12BEHAVIOR AND PERCEPTION ON HOUSEHOLD WASTE MANAGEMENT OF CONDOMINIUM RESIDENTS IN BANGKOK METROPOLISAmorn APISITAMORN; อมร อภิสิทธิ์อมร; SAWANYA THAMMAAPIPON; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
12BEHAVIOR AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE ON MOBILE BANKING SERVICES OF GENERATION X USERS IN BANGKAE DISTRICT IN BANGKOKWichada MAINGOENNGAM; วิชาดา ไม้เงินงาม; SAWANYA THAMMAAPIPON; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
10Behavior and Pattern of Searching via Google Search for Online Purchasing of Consumers in BangkokApiwat AMMARAPAL; อภิวัฒน์ อัมรปาล; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
12BUSINESS COGNITIVE ABILITY OF NEW GENERATION ENTREPRENEUR FOR THAI SMES TOWARDS BUSINESS PERFORMANCE IN THAILAND 4.0 Wilai PHUNGPHOL; วิไล พึ่งผล; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
10THE BUSINESS MANAGAMENT OF SMART MOBILITY MASS TRANSPORTATION ON PRIVATE SECTOR IN BANGKOK AND METROPOLITAN AREASNisachon RATTANAMANEE; นิศาชล รัตนมณี; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
17Business model and marketing strategies of retail shop in areas where migrant workers living. Case study: The minimart at Takhram En, Thamaka, KanchanaburiHattaya YUEAMANPONG; หัทยา เยื่อแม้นพงศ์; Narong Srikriengthong; ณรงค์ ศรีเกรียงทอง; Silpakorn University. Management Sciences