Browsing by Author tea9796@hotmail.com

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 15 of 15
Issue DateTitleAuthor(s)
4THE EFFECTS OF LEARNING MANAGEMENT BY STEAM INTEGRATED LEARNING WITH USING INFOGRAPHIC TO PROMOTE READING COMPREHENSION SKILLS FOR MATTHAYOM 6 STUDENTSPannarat SUPAPAN; พรรณรัตน์ สุภาพันธ์; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
24The Effects of Learning Management by Using SQ4R Technique to Improve English Reading Comprehension Abilities of Eighth GradersChadaporn JANTABUDSRI; ชฎาภรณ์ จันทะบุดศรี; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
22THE EFFECTS OF TASK-BASED LEARNING TO ENHANCE ENGLISH READING COMPREHENSION SKILLS OF GRADE EIGHT STUDENTSNattapong TANEEKUL; ณัฐพงษ์ ธานีกุล; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
4The Effects of the Instruction Based on Content and Language Integrated Learning (CLIL) Approach for Developing Reading Comprehension in English Language for Grade 5 StudentsPhatthanan SANGPLOY; พัทธ์ธนันต์ แสงพลอย; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
4The Effects of Using Collaborative Strategic Reading and Graphic Organizers to Enhance the Reading Comprehension Skill of Grade 11 StudentsNattagan BOONPONG; ณัฏฐกานต์ บุญป้อง; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
24The Effects of Using Digital Games on Learning English Vocabulary of Sixth Grade StudentsChalermporn PUNJASUTAROS; เฉลิมพร ปัญจาสุธารส; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
4The Effects of Using Digital Storytelling Learning Activities to Enhance English Reading Comprehension Ability of Grade 12 StudentsNaritsara PROMRIN; นริศรา พรมริน; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
28EFFECTS OF USING MURDOCH INTEGRATE APPROACH (MIA) WITH FLIPPED CLASSROOM TECHNIQUES TO PROMOTE READING COMPREHENSION SKILLS OF GRADE 8 STUDENTSPrapimpan PANAJAROENSAWAT; ประพิมพรรณ พนเจริญสวัสดิ์; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
24The Effects of Using Murdoch Integrated Approach (MIA) to Improve English Reading Comprehension Abilities of Grade Six Students Phatcharaporn BOONROUNGROD; ภัชราภรณ์ บุญเรืองรอด; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
28The Effects of Using Phonics Instruction to Promote Letter Sounds Blending Ability for English Pronunciation of Grade 1 StudentsSujittra WONGHAN; สุจิตรา วงษ์หาญ; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
28THE EFFECTS OF USING PODCAST TO PROMOTE ENGLISH LISTENING SKILLS OF 5TH GRADE STUDENTSJirawadee NAKNAKORN; จิรวดี นาคนคร; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
24The Effects of Using Somebody Wanted But So Then (SWBST) Technique to Improve English Reading Comprehension Abilities of The Sixth GradersThanawan JANTHAISONG; ธนวรรณ เจนไธสง; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
24The Effects of Using Supplementary English Reading Exercises with KWL-Plus Technique to Develop English Reading Comprehension skills of Grade Ten StudentsSurasak KUEMRAM; สุรศักดิ์ เกือมรัมย์; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
24The Effects of Using Task-Based Learning with Vocabulary Learning Strategies to Develop English Reading Comprehension Skills of the Twelfth-Grade StudentsChanokkan YATHIP; ชนกกานต์ ยาทิพย์; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
24THE EFFECTS OF USING THE PHONICS METHOD TO ENHANCE PRONUNCIATION SKILLS FOR GRADE THREE STUDENTSPapapin NIYOMPUN; ปภาพินท์ นิยมพันธ์; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com