Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 323 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
17THE CAUSAL RELATIONSHIP AND EFFECT OF TALENT MANAGEMENT STRATEGY: AN EMPIRICAL EVIDENCE OF ENERGY BUSINESS IN THAILANDNarisa TUMMA-UPAKORN; นริศา ธรรมอุปกรณ์; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
12THE DEVELOPMENT AND DISTRIBUTION CHANNEL OF THAI SPIRIT HOUSE IN TALAT CHINDA SUB-DISTRICT, SAM PHRAN, NAKHON PATHOMKanyarak BURANAPAN; กัลยรักษ์ บูรณพันธุ์; Suwicha Warawichienwong; สุวิชา วรวิเชียรวงษ์; Silpakorn University. Management Sciences
17 CORE COMPETENCY DEVELOPMENT FOR CREATING EMPLOYEES’ LOYALTY IN DESTINATION MANAGEMENT COMPANY IN MICE INDUSTRYParinya NAKPATHOM; ปริญญา นาคปฐม; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
12THE FINANCIAL PLANNING AND MANAGEMENT OF SINGLE DIVORCEDMOTHERS IN BANGKOKIyara PANMUENG; ไอยรา ผ่านเมือง; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
17FACTORS INFLUENCING CLOTHING PURCHASING DECISION IN BOBEA AREA OF RETAIL BUSINESSPatipa PETSIRI; ปฏิพาร์ เพชรศิริ; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
17Transformational Leadership and Organizational Culture Affecting Work Motivation of Generation Y Employees Krung Thai Bank Public Company Limited In Kanchanaburi and RatchaburiTanapron RUNGWILAIJARERN; ธนภรณ์ รุ่งวิไลเจริญ; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
17A STUDY WILLINGNESS TO PAY OF EXERCISE PROGRAM ON FITNESS BUSINESS IN NAKHONPATHOM CITY MUNICIPAL, NAKHONPATHOMNumfon YAMRUAMYAT; น้ำฝน แย้มร่วมญาติ; THIRAWAT CHANTUK; ธีระวัฒน์ จันทึก; Silpakorn University. Management Sciences
17Consumer's Behaviors in using Surgery Beauty Parlor ServicesTivanun TONUM; ทิวานันท์ โตนุ่ม; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17Influences of the marketing mix and online Marketing communication tools that affected on consumer perception of purchasing decision via the online storeAtit WONGWAITRAKARN; อาทิตย์ ว่องไวตระการ; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
17The influence of Integrated Marketing Communication and Website Credibility toward Customer's Trust in the E-Marketplace of the OTOP ProductPiyapong SATJAPITAK; ปิยพงษ์ สัจจาพิทักษ์; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences