Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 69 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
4Marketing Mix Factors Affecting Selection of Seminar Room Services of 4-Star Hotels in Bangkok, after the COVID-19 pandemic. Natcha RIABROY; ณัชชา เรียบร้อย; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; boonmeesrisanga_m@su.ac.th; boonmeesrisanga_m@su.ac.th
4Factors influencing the purchasing behavior of Dell brand notebook computers via Shopee application among working age groups in Sathorn, BangkokRattapong SRICHOY; รัฐพงศ์ ศรีช่วย; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; kreagrit@gmail.com; kreagrit@gmail.com
4BRAND RECOGNITION OF PRODUCT PLACEMENT IN KOREAN DRAMA “BUSINESS PROPOSAL”Kamonwan SANG-NGERN; กมลวรรณ สังข์เงิน; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
4FACTOR DETERMINING INVESTMENT BEHAVIORS THAT LEAD TO LIFE GOALS OF GENERATION Y  POPULATION IN NAKHON PATHOM AREAPreyanan CHUAYBUDDA; ปรียานันท์ ช่วยบุดดา; Taninrat Rattanapongpinyo; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University; Taninrat Rattanapongpinyo; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; taninrata@gmail.com; taninrata@gmail.com
4FACTORS INFLUENCING SATISFACTION, REPURCHASE INTENTION AND ELECTRONIC WORD-OF-MOUTH COMMUNICATION OF CUSTOMERS TO PHAI KHWANG RESTAURANT, SUPHANBURI PROVINCESurapong WANTANAKUL; สุรพงษ์ วรรธนะกุล; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
4Factors affecting the adoption of electronic business for efficiency improvement of small and medium enterprises in the Kanchanaburi Special Economic ZoneTanapol CHOOYUKSAKUL; ธนพล ชูยุคสกุล; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; taninrata@gmail.com; taninrata@gmail.com
4Factors influencing the intention to buy condominiums along the MRT Blue Line Bang Sue - Tha Phra for future residence and investment.Kanokwan BERKBAN; กนกวรรณ เบิกบาน; Sira    Sriyothin Sriyothin; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University; Sira    Sriyothin Sriyothin; ศิระ ศรีโยธิน; sira@ms.su.ac.th; sira@ms.su.ac.th
4Organizational culture and environmental factors affect changing in work behavior and building skills necessary for the work of officers under the Directorate of Operations, Bangkok area.Sutapa JERMJABOK; สุธาภา เจิมจะบก; Taninrat Rattanapongpinyo; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University; Taninrat Rattanapongpinyo; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; taninrata@gmail.com; taninrata@gmail.com
4CORPORATE CULTURE QUALITY OF LIFE AT WORK AND SELF - EFFICACY THAT AFFECTS OPERATIONAL EFFICIENCY FOR THE SUCCESS OF THE ORGANIZATIONPakamas JIAKSUNGNOEN; ผกามาศ เจียกสูงเนิน; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; taninrata@gmail.com; taninrata@gmail.com
4Factors Affecting Satisfaction and Behavioral Intention of Tourists Visiting Kaeng Krachan National ParkSuparuek HANPRASERT; ศุภฤกษ์ ฮั้นประเสริฐ; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th